در آيين تكريم و معارفه مديرعامل سابق و جديد شركت برق ...

به گزارش پايگاه خبري توانير ، در اين مراسم كه از طريق ويديو كنفرانس در شركت توانير برگزار شد مهندس همايون حايري معاون وزير نيرو در امور برق و انرژي با قدرداني از خدمات ارزشمند مهندس عظيم بلبل آبادي مديرعامل سابق برق منطقه اي گيلان ، انتصاب مهندس بهمن داراب زاده به سمت مديرعامل برق منطقه اي گيلان كه بر اساس شايسته گزيني و از طريق فراخوان انجام شد را تبريك گفت.
معاون وزير نيرو با ابراز اميدواري نسبت به پيشبرد برنامه هاي برق منطقه اي گيلان در جهت توسعه استان و رفاه مردم منطقه ،از مديرعامل اين شركت خواست همكاري با مسوولان استاني ، شركتهاي برق منطقه اي و توزيع و نيروگاهها را به صورت يك تيم هماهنگ و در جهت خدمت به مردم شريف استان در اولويت قرارگيرد.
مهندس حايري در ادامه لزوم اولويت بندي و اتمام پروژه هاي ناتمام برق گيلان را مورد تاكيد قرار داد و افزود: مورد بعدي كه از اهميت بالايي برخوردار است به شرايط خاص جغرافيايي استان گيلان و لزوم مهندسي مجدد سيستم برق و افزايش پايداري و تاب آوري شبكه ها به ويژه در شرايط نزولات جوي و بارشهاي سنگين برف در اين استان مربوط مي شود كه لازم است در برنامه قراربگيرد.
مهندس محمد حسن متولي زاده مديرعامل شركت توانير در اين مراسم ،برق منطقه اي گيلان را از شركتهاي مهم و حساس صنعت برق برشمرد و با قدرداني از اقدامات ارزشمند مديرعامل سابق اين شركت، براي مديرعامل برق منطقه اي گيلان كه پيش از اين سرپرستي شركت را عهده دار بود، آرزوي توفيق كرد.
مهندس متولي زاده اظهارداشت: براساس فرمايش مقام معظم رهبري در خصوص اصلاح و رسيدگي به شبكه هاي فرسوده ،شركت توانير اين موضوع را به عنوان اولويت اول در برنامه قرار داده و پيگيري مي كند و استان گيلان نيز از استانهايي است كه بايد توجه خاص به اين موضوع داشته باشد و شبكه هاي برق استان بايد براي خدمت رساني بهتر به مردم به سرعت بازسازي شود.
در ادامه اين مراسم مديران عامل سابق و جديد برق منطقه اي گيلان به ارايه گزارشي از عملكرد گذشته و برنامه هاي آينده اين شركت پرداختند.
مهندس بلبل آبادي مديرعامل سابق برق منطقه اي گيلان از خلق حدود 320 ميليارد تومان منابع جديد طي 4.5 سال مديريت در اين شركت خبرداد كه علاوه بر آن در جهت بالا بردن ضريب اطمينان و پايداري شبكه انتقال و فوق توزيع گيلان طي يك طرح نوآورانه دارايي هاي فيزيكي ،جابه جايي ترانسفورماتورهاي برق قدرت با هدف افزايش راندمان و كاهش بار ترانسها از سال 97 با موفقيت اجرا و از طريق توانير الگوي ساير شركتهاي برق منطقه اي قرارگرفت.
مهندس داراب زاده مديرعامل برق منطقه اي گيلان نيز اقدامات انجام شده در دوران تصدي پست سرپرستي برق گيلان را شناسايي نقاط آسيب پذير شبكه براي جلوگيري از افزايش بار پستهاي قدرت و جابه جايي ترانسها همچنين افزايش ظرفيت پستهاي قدرت در قالب 10 پروژه و در پستهاي املش ،فومن ،صومعه سرا ،آستانه ،لشت نشا ،رشت و لوشان كه عموما با افزايش 2 برابري ظرفيت پستها همراه بود ،عنوان كرد و تغيير آرايش خطوط انتقال و فوق توزيع و جلب مشاركت مشتركان سنگين استان با برنامه هاي مديريت بار و مصرف انرژي را از ديگر اقدامات موفق برشمرد.
دكتر تنها معاون توسعه مديريت و منابع استانداري گيلان نيز در اين مراسم ضمن قدرداني از عملكرد مديرعامل و سرپرست سابق برق منطقه اي گيلان ،اهتمام ويژه برق گيلان به پروژه هاي نيمه تمام و استفاده از روشهاي مختلف جذب منابع به ويژه جلب مشاركت بخش خصوصي در اين عرصه را حايز اهميت دانست و افزود: فرسودگي شبكه هاي برق گيلان با مناطق ديگر كشور قابل قياس نيست و با توجه به بالا بودن روند پوسيدگي و فرسايش شبكه ،نيازمند تزريق اعتبارات مناسب و جلوگيري از هدررفت انرژي است.
در ادامه اين مراسم لوح تقدير مدير عامل سابق و حكم انتصاب مديرعامل برق منطقه اي گيلان با امضاي مديرعامل و رييس هيات مديره توانير اعطا شد.



لینک اصل خبر در سایت شرکت سهامی مادر تخصصی تولید، انتقال و توزیع نیروی برق ایران - توانیر

    منبع خبر

    شرکت سهامی مادر تخصصی تولید، انتقال و توزیع نیروی برق ایران - توانیر

    شرکت سهامی مادر تخصصی تولید، انتقال و توزیع نیروی برق ایران - توانیر

    شرکت سهامی مادر تخصصی تولید، انتقال و توزیع نیروی برق ایران - توانیر یک شرکت در شهر تهران می باشد

      نظرات