آزاد‌سازي  املاك واقع در مسیر زیرگذر  شهید قاسم سلیمانی

آزاد‌سازي املاك واقع در مسیر زیرگذر شهید قاسم سلیمانی

احمدشاه بالایی در ارتباط تلفنی با برنامه #صبح_سیلک با اشاره به تملک هفت باب مغازه و تخریب آن در 10 روز آینده به عنوان بخشی از املاک واقع در مسیر زیرگذر در محدوده پارک انقلاب بیان کرد: جانمایی جديد این املاک در محل مورد معوض با 20 متر عقب نشینی در محدوده همان پارک انقلاب  تأمين شده است .

وی افزود: متقاعدکردن این مالکین دارای ذهنیت های مختلف به جابه جایی مکانی که قریب 40 سال در آن فعالیت داشتند بیش از 6 ماه به طول انجامید.

شاه بالایی توافق با نیروی انتظامی برای تخلیه مکان فعلی فرماندهی و پلیس راهور این نیرو و انتقال موقت آن به محل قبلی ساختمان منطقه دو شهرداری در بلوار مفتح را یادآور شد و تصریح کرد: آزادسازی و تخریب این ملک هم با مساحت تقریبی 8 هزار مترمربع تا پایان مردادماه انجام می شود و محل معوض آن با احداث ساختمانی در بلوار امام رضا(ع) درنظر گرفته شده است.

مدير منطقه دو شهرداری همچنين از تملک و رفع  ملک نبات ریز در مساحتی بالغ بر 5400متر مربع و ارزش تقریبی 5 میلیارد تومان خبر داد و گفت: این ملک با 47 ورثه  جزو دشوارترین املاک در فاز دوم پروژه از نظر پیداکردن محل زندگی  و کسب رضایت مالکین بود که یک سالی به طول انجامید.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری کاشان

    منبع خبر

    شهرداری کاشان

    شهرداری کاشان

    شهرداری کاشان یک شهرداری در شهر کاشان می باشد

      نظرات