شهردار یزد بر لزوم افزایش...

به گزارش مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری یزد - جمال الدین عزیزی شهردار با حضور در سازمان تعزیرات حکومتی استان و دیدار با علی اکبر مختاری، انتصاب وی را به عنوان سرپرست این سازمان تبریک گفت.
وی در این نشست که محسن ابوترابی عضو شورای اسلامی شهر نیز حضور داشت، با تاکید بر اینکه «کیفیت مطلوب»، «قیمت مناسب» و «مشتری‌مداری» سه اصل اساسی در ارائه خدمات به شهروندان است، گفت: ضرورت دارد کنترل و نظارت در خصوص عرضه و تامین کالاهای مورد نیاز مردم بویژه در میادین میوه و تره بار افزایش یابد.
شهردار یزد روند فعالیت در میادین میوه و تره بار را نیازمند اصلاحات دانست و افزود: در شرایط سخت اقتصادی فعلی که هم شاهد تحریم و کرونا هستیم، مردم با مسائل و مشکلات متعددی مواجه شده اند که با افزایش کنترل و نظارت بر بازار و همچنین برخی از مشاغل شهری، توان اقتصادی جامعه، شرایط مطلوب تری را پیدا خواهد کرد.
عزیزی در ادامه با تاکید بر لزوم مدیریت یکپارچه شهری، مسئله انتقال مشاغل مزاحم و صنوف آلاینده را یکی از دغدغه های مدیریت شهری خواند و افزود: وجود صنایع و مشاغل در حریم شهر، امری اجتناب ناپذیر است، اما باید در استقرار این واحدها به مسئله آلایندگی و مشکلات زیست محیطی آنها نیز توجه کنیم.
وی خاطر نشان کرد: با ساماندهی و تجمیع برخی مشاغل در نقاط خاص که با جانمایی‌های کارشناسی شده صورت می پذیرد، علاوه بر اینکه از بار ترافیکی شهر می‌کاهد موجب مناسب‌تر شدن چهره ظاهری آن خواهد شد، همچنین در میزان فروش و درآمد این مشاغل نیز آثار مثبتی بر جای خواهد گذاشت.
سرپرست اداره کل تعزیرات حکومتی استان یزد نیز در این دیدار با بیان اینکه بازار هر روزه از سوی سازمان تعزیرات حکومتی مورد رصد قرار می گیرد، گفت: متاسفانه قیمت برخی کالاها و اقلام اساسی مصرفی مردم در روزها و همچنین ماه‌های اخیر، تغییرات رو به افزایش غیرقابل قبولی داشته است.
علی اکبر مختاری با تاکید بر اینکه دلایل افراد برای افزایش قیمت کالاهای مورد نیاز مردم قابل قبول نیست، افزود: طبق بررسی های انجام شده رشد قیمت‌ها غیرمنطقی بوده و به تنش‌ها در بازار دامن زده است.
وی خاطر نشان کرد: سازمان تعزیرات حکومتی قطعا از اینکه در قیمت‌ها اخلال بوجود بیاید یا افزایش قیمت‌ صورت گیرد، جلوگیری می‌کند.
سرپرست تعزیرات حکومتی استان تصریح کرد: این سازمان و همچنین سایر دستگاه‌های نظارتی اجازه نخواهند داد این مسئله بهانه‌ای باشد برای کسانی که از این موضوع سوءاستفاده کنند.
لینک اصل خبر در سایت شهرداری یزد

    منبع خبر

    شهرداری یزد

    شهرداری یزد

    شهرداری یزد یک شهرداری در شهر یزد می باشد

      نظرات