استاندارد سازی سرویس‌های بهداشتی شهر برای توانایابان

استاندارد سازی سرویس‌های بهداشتی شهر برای توانایابان

استاندارد سازی سرویس‌های بهداشتی شهر برای توانایابان

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهرداری مشهد، مهدی یعقوبی با بیان اینکه اهمیت به بهداشت عمومی و دقت در حفظ سلامت زائران، از شاخص‌های مهم مد نظر شهرداری مشهد است، اظهار کرد: برای رفاه زائران سالمند، کم توان، توانیابان، افزایش سطح بهداشت عمومی در کلانشهر مشهد به ویژه پیرامون حرم مطهر رضوی و اماکن متبرکه؛ توسعه سرویس‌های بهداشتی در دستور کار قرار گرفته شده است.
وی افزود: سه هزار و ۷۶۷ چشمه سرویس بهداشتی در سطح شهر جانمایی و ساخته شده که دو هزار و ۲۲۴ چشمه سرویس بهداشتی در بوستان‌ها و ۲۱۷ چشمه سرویس بهداشتی به صورت کانکس سیار در سطح شهر قرار دارد.
معاون خدمات شهری شهرداری مشهد بیان کرد: در فضای ورودی سرویس‌های بهداشتی تجهیزات لازم پیاده سازی شده و همچنین پله و رمپ به گونه‌ای ساخته شده تا مسیر رفت و آمد توانیابان و کم توانان از سهولت بیشتری برخوردار باشد.
یعقوبی خاطرنشان کرد: مدیریت شهری مشهد برای استانداردسازی سرویس‌های بهداشتی سطح شهر، کیفیت ساخت، طراحی و الگوسازی مناسب، گام های خوبی برداشته است و اکثر پروژه هایی که در خصوص سرویس بهداشتی در سطح شهر و بوستان‌ها انجام می شود، در راستای بهسازی سرویس‌های بهداشتی برای توانیابان است.
وی اضافه کرد: همچنین در راستای توسعه بهداشت و جلوگیری از شیوع ویروس کرونا، تمامی سرویس‌های بهداشتی دو نوبت در روز ضد عفونی می‌شوند.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری مشهد

    منبع خبر

    شهرداری مشهد

    شهرداری مشهد

    شهرداری مشهد یک شهرداری در شهر مشهد می باشد

      نظرات