ویژه برنامه‌های فرهنگی در قزوین برگزار می شود

ویژه برنامه‌های فرهنگی در قزوین برگزار می شود

به گزارش روابط عمومی سازمان فرهنگی،اجتماعی و ورزشی شهرداری قزوین؛محمد درافشانی افزود:پویش شهروندی «نیم قرن با هم بودن» از جمله برنامه فرهنگی است که به مناسبت سالروز این پیوند آسمانی با هدف به تصویر کشیدن زندگی پایدار و عاشقانه مادرها و پدرها،مادربزرگ ها و پدربزرگ های موفق ایرانی در حال برگزاری است.

وی اظهار کرد:فرزندان و نوه های علاقمند به شرکت در این پویش می توانند از سخنان و گفته های پدران و مادرانشان یا پدربزرگ یا مادربزرگشان فیلم سه الی پنج دقیقه ای تهیه کنند و به شماره پیام رسان 09018318372 (تلگرام یا واتساپ) ارسال کنند.

درافشانی اضافه کرد:به قید قرعه به پنج زوج خوشبخت که توانسته باشند رمز زندگی چند ساله و ماندگار خود را خلاصه و مفید به خوبی به تصویر بکشند،جایزه نقدی پنج میلیون ریالی تعلق خواهد گرفت.

وی آخرین مهلت شرکت در پویش شهروندی «نیم قرن با هم بودن» را تا 31 مرداد سالجاری ذکر کرد.

درافشانی برگزاری مسابقه کتابخوانی «بهترین همسر» را از دیگر برنامه های سازمان فرهنگی،اجتماعی و ورزشی شهرداری قزوین به مناسبت نکوداشت سالروز ازدواج حضرت زهرا مرضیه (س) و امیرالمومنین علی (ع) برشمرد.

این مسئول خاطرنشان کرد:این مسابقه کتابخوانی با مشارکت بنیاد زنان محجبه استان قزوین در حال برگزاری است،منبع مسابقه کتابخوانی نیز کتاب «بانوی چشمه» است.

وی در ادامه گفت:علاقمندان به شرکت در این مسابقه می توانند پی دی اف کتاب «بانوی چشمه» را از  طریق لینک های  https://eitaa.com/ketabefakher و sapp.ir/ketabefakher در پیام رسان های سروش و ایتا دریافت کنند.

وی آخرین مهلت شرکت در مسابقه کتابخوانی بهترین همسر را 15 مرداد ماه سالجاری ذکر کرد و گفت:شرکت کنندگان می توانند پاسخ سوالات مسابقه را به شماره پیام رسان 09128812242 ارسال نمایند.

درافشانی افزود: هویت‌بخشی سیمای بصری شهر به‌ وسیله نصب تیر برد با هدف هدایت و فضاسازی ظرفیت‌های تبلیغاتی شهر با محوریت نکوداشت اول ذی‌الحجه، سالروز ازدواج آسمانی مولی الموحدین حضرت علی بن ابیطالب (ع) و بانوی بانوان دو عالم حضرت  فاطمه زهرا (س) از دیگر اقدامات سازمان بود.

پایان پیام.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری قزوین

    منبع خبر

    شهرداری قزوین

    شهرداری قزوین

    شهرداری قزوین یک شهرداری در شهر قزوین می باشد

      نظرات