امروز شهرداری ساری توسعه و خدمت رسانی را برای تمام نقاط شهر یکسان می خواهد

امروز شهرداری ساری توسعه و خدمت رسانی را برای تمام نقاط شهر یکسان می خواهد

به گزارش مدیریت ارتباطات وامور بین الملل شهرداری ساری، پاسخ به نیازمندی ها و مطالبات شهروندان در حوزه های خدماتی،فنی و عمرانی ازجمله رویکردهایی است که شهرداری ساری با توجه ویژه به آن، فعالیتش را روزانه و بصورت مستمر ادامه می دهد.

شهرداری منطقه سه ساری نیز با هدف گذاری خدمات رسانی مطلوب به شهروندان و کسب رضایت اهالی این منطقه با  هدف تامین زیر ساخت ها،ارتقای کیفی خدمات به شهروندان و توسعه پایدار شهری پروژه های عمرانی و خدماتی زیادی را به مرحله اجرا درآورده است.

احداث باند سلامت در کمربندی جنوبی با هدف توسعه متوازن ، توزیع یکسان خدمات شهری و افزایش نشاط اجتماعی  از جمله پروژه های عمرانی در دست اجرای این شهرداری است.

این طرح که به طول 6 کیلومتر رفت و برگشت طراحی شده است در فاز نخست 700 متر شامل زیر سازی و آسفالت است که با استفاده از توانمندی های داخلی در حال انجام است.

از دیگر اقدامات شهرداری منطقه سه، آسفالت و لکه گیری معابر شهری است که در راستای توسعه خدمات شهری و تامین زیرساخت ها در منطقه با هدف ارتقای سطح رفاه اجتماعی انجام شده و در این راستا آسفالت محدوده ورودی تنگه لته و رفیوژ وسط بلوار کشاورز طی روزهای گذشته اجرا شد.

ایجاد شرایط مناسب برای تسهیل در عبور و مرور وسایل نقلیه و عابران پیاده،بهبود وضعیت معابر و رضایتمندی شهروندان از مهم ترین اهداف شهرداری این منطقه است.

اجرای نوه بتنی با هدف هدایت آبهای سطحی و عمران و آبادانی در معابر و کوچه های این منطقه از دیگر اقدامات این شهرداری است ، این پروژه در کوچه کشاورز 8 و کشاورز 72 طی 48 ساعت گذشته عملیاتی شد.

شهرداری منطقه 3 با نگاه توسعه خدمات متوازن تمامی پروژه های فنی و عمرانی را با رعایت نکات بهداشتی و با نگاه توسعه خدمات متوازن و رضایتمندی شهروندان در حال انجام دارد.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری ساری

    منبع خبر

    شهرداری ساری

    شهرداری ساری

    شهرداری ساری یک شهرداری در شهر ساری می باشد

      نظرات