آبرسانی به ۱۴ روستای بخش شهیون ‌به همت آبفا این شهرستان/ لزوم صرفه جویی در مصرف آب در مناطق شهری و روستایی دزفول

آبرسانی به ۱۴ روستای بخش شهیون ‌به همت آبفا این شهرستان/ لزوم صرفه جویی در مصرف آب در مناطق شهری و روستایی دزفول



مدیر آبفا منطقه دزفول تاکید کرد: افزایش شدید دما و نوسانات برقی در سیستم تصفیه خانه و تلمبه خانه توزیع آب دزفول، موجب بروز مشکل و سوختگی متناوب الکتروپمپ های آب در مناطق شهری و روستایی گردیده است، که با توجه به این موضوع لزوم صرفه جویی در مصرف آب توسط عموم همشهریان در شهرها و روستاها بیش از پیش مورد نیاز است.

به گزارش روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب خوزستان، مصطفی اسماعیل سالم اظهار داشت : با همت جهادی پرسنل آبفا دزفول در دمای بیش از ۵۰ درجه و رطوبت ۸۰ درصد در این شهر، عملیات تعویض و رفع مشکل الکتروپمپ تاسیسات آبرسانی روستای پامنار و رفع مشکل آبرسانی به ۱۴ روستای این بخش انجام شد.

وی افزود: به دنبال خرابی و سوختگی پمپ ۷۳ کیلو وات روستاهای بخش شهیون از روستای پامنار تا باغچه‌بان با مشکل افت فشار و بعضاً قطع آب مواجهه شدند، که اکیپ بهره برداری آبفا دزفول به منظور تعویض الکتروپمپ آب روستایی به منطقه شهیون اعزام شد.

سالم تصریح کرد : پس از تامین پمپ جدید بلافاصله عملیات تغییر و تعویض توسط اکیپ‌های عملیاتی آغاز و پس از تعمیرات مجدد این پمپ وارد مدار بهره برداری شد.

مدیر آبفا منطقه دزفول اظهار داشت : به منظور اینکه اهالی این روستاها در مدت تعمیر با مشکل قطع آب مواجهه نشوند در طول مدت اجرای عملیات به وسیله تانکر به این روستاها آبرسانی انجام شد.

تنظیم: راشین نجارپور
لینک اصل خبر در سایت شرکت آب و فاضلاب استان خوزستان

    منبع خبر

    شرکت آب و فاضلاب استان خوزستان

    شرکت آب و فاضلاب استان خوزستان

    شرکت آب و فاضلاب استان خوزستان یک شرکت در شهر اهواز می باشد

      نظرات