آغاز طرح ویژه ارتقای امنیت و جمع آوری متکدیان حرفه‌ای در وادی رحمت تبریز

آغاز طرح ویژه ارتقای امنیت و جمع آوری متکدیان حرفه‌ای در وادی رحمت تبریز

به گزارش شهریار، فرخ جلالی در حاشیه کارگروه مشترک ارتقای امنیت وادی رحمت تبریز اظهار داشت: با هدف ارتقای امنیت و نیز رضایتمندی شهروندان، ماموران انتظامی با همکاری حراست سازمان آرامستان های شهرداری تبریز نسبت به جمع آوری متکدیان اقدام می کنند.

وی ادامه داد: بر اساس این طرح، نیازمندان واقعی تحت پوشش خدمات اجتماعی موسسه خیریه مستمندان قرار گرفته و متکدیان حرفه ای نیز به سیستم قضایی معرفی می شوند.

فرخ جلالی در ادامه با تاکید بر لزوم ارتقای امنیت و مقابله با وقوع جرائم مختلف در سطح وادی رحمت گفت: بر این اساس مقرر شد با هماهنگی فرماندهی محترم انتظامی شهرستان تبریز و کلانتری محل، ماموران لباس شخصی به گشت زنی بپردازند.

مدیرعامل سازمان آرامستان های شهرداری تبریز یادآور شد: مشغولیت ذهنی و غفلت خانواده های داغدار راه را برای سوءاستفاده سارقان و افراد سودجو هموار می کند تا نسبت به سرقت اموال و خودروهای آنان اقدام کنند.

فرخ جلالی ضمن تاکید بر لزوم رعایت اصول امنیتی و هوشیاری شهروندان هنگام مراجعه به وادی رحمت تصریح کرد: از عموم شهروندان درخواست می کنیم از به همراه داشتن اشیای قیمتی خودداری نموده و از پارک کردن خودروهای خود در معابر خلوت خودداری نمایند.

وی همچنین با بیان اینکه به دلیل وضعیت هشدار وادی رحمت، لازم است شهروندان با حداقل نفرات در مراسم تشییع و تدفین حاضر شوند گفت: شهروندان گرامی به هنگام تشییع و تدفین نیز ضمن رعایت نکات امنیتی، هوشیاری خود را نسبت به نزدیک شدن افراد ناشناس و احتمال سرقت اموال حفظ نمایند.

مدیرعامل سازمان آرامستان های شهرداری تبریز در ادامه از همکاری دادگستری آذربایجان شرقی، فرماندهی انتظامی و بنیاد خیریه مستمندان تبریز در جمع آوری متکدیان حرفه ای و سالم سازی محیط وادی رحمت قدردانی کرد.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری تبریز

    منبع خبر

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز یک شهرداری در شهر تبریز می باشد

      نظرات