تبلیغات ملکی با نام هنرپیشه‌ها

تبلیغات ملکی با نام هنرپیشه‌ها

http://www.bananews.ir«تهران‌آلوده همراه با خطر ‌زلزله» باعث شده مناطق خوش آب و هوای اطراف پایتخت همچون لواسان، فشم، طالقان، کردان، دماوند و شهرهایی از این دست که جنگل و دمای پایین هوا و رودخانه ویژگی برتر آنها محسوب می‌شود، در بورس تقاضای سکونتی قرار بگیرند.

به گزارش بنانیوز (BanaNews.ir) این روزها هوای آلوده تهران، ترافیک، تراکم بیش از حد جمعیت و البته پیش‌بینی‌هایی که درباره «زلزله بزرگ» می‌شود، دهک‌های پردرآمد پایتخت‌نشین را مصمم کرده تهران را ترک کنند و در مناطقی که به لحاظ بعد مسافت، نزدیک و از بابت خطرهای مشهور زندگی در تهران، ایمن است، ساکن شوند.

اما این تصمیم پردرآمدها واکنش آنی بازار املاک در شهرهای جذاب اطراف تهران را نیز در پی داشته به طوری که عوامل فروش ویلا و زمین در این مناطق، همه ابزارها برای تبلیغ و بازاریابی در محله‌های شمالی تهران را به کار گرفته‌اند و به جای اینکه همچون سایر مشاوران ‌املاک از آگهی‌های روزنامه‌ای استفاده کنند، روش‌های جدیدتری را به استخدام درآورده‌اند.معرفی جاذبه‌های اقامت در شهرهای خوش‌ آب‌وهوای اطراف تهران از طریق بیلبوردهای خیابان‌های مناطق ۱و ۲ و ۳، تبلیغ در باشگاه‌های ورزشی و حتی فروشگاه‌های عرضه پوشاک و مراکز تجاری از جمله این روش‌ها است.

اما برخی از واسطه‌های فروش ویلاهای اطراف تهران به شگرد جدیدتری روآورده‌اند و آن، استفاده از نام بازیگران تلویزیون و سینما است.

دلال‌های ویلا و زمین برای فروش قطعات باقی‌مانده در شهرک‌های مسکونی اظهار می‌کنند فلان بازیگر هم‌اکنون یک قطعه را خریده و مشغول تجهیز آن است.

در موردی که اخیرا برای یکی از متقاضیان خرید ویلا در یکی از شهرهای غربی پایتخت اتفاق افتاده، روایت شده که «م.م» یک بازیگر تلویزیون در این منطقه ویلا خریده است. در حالی که این متقاضی پیشتر در یک شهر شمالی کشور نیز شنیده بود همین بازیگر آنجا هم صاحب یک ویلا شده است.

به نظر می‌رسد متقاضیان خرید ویلا و زمین در اطراف تهران لازم است قبل از اقدام قطعی، نسبت به اسناد ملکی، شرایط زمین و همچنین آب و برق و گاز منطقه تحقیقات لازم را انجام دهند.به خصوص اینکه اگر برای خرید زمین اقدام می‌شود لازم است درباره جواز ساخت از شهرداری نیز استعلام شود.خریداران همچنین باید نسبت به این گونه تبلیغات آگاه باشند؛ چرا که با فرض اینکه هر شخصیت هنری یا مطرح اقدامی برای خرید ملک یا کالای دیگری می‌کند، الزاما آن خرید نمی‌تواند صحیح و استاندارد باشد.

در حال حاضر متوسط قیمت فروش ویلای آماده تحویل در شهرهای جذاب اطراف تهران حداقل ۳۰ تا ۴۰ درصد کمتر از متوسط قیمت مسکن در تهران (۲ میلیون تومان) است. این در حالی است که در برخی از این شهرها از گازوئیل به عنوان سوخت خانگی استفاده می‌شود.

 

 

    نظرات