مجری طرح ایجاد موزه آب تعیین شد

مجری طرح ایجاد موزه آب تعیین شد

طی حکمی از سوی مهندس محمد حاج رسولیها مدیرعامل شرکت مدیریت منابع آب ایران دکتر شهرام کریمی از تاریخ 28 تیر ماه به عنوان « نماینده مجری طرح ایجاد موزه آب » تعیین شد.

گفتنی است دکتر شهرام کریمی پیش از این رییس موسسه گنجینه ملی آب ایران بود. وی یکی از بنیان گذاران اصلی در تاسیس،طراحی، راه اندازی، برنامه ریزی، مدیریت و ... موسسه یاد شده در سال 1373 به شمار می ­آید.

از عمده مسئولیت های نامبرده در بازه ی زمانی آذر 1373 لغایت فروردین 1395  می توان مدیریت و راهبری وظایف و فعالیت های موسسه  در حوزه­ های مختلفی از جمله میراث آبی کشور شامل مطالعه، تحقیق و پژوهش بر روی آثار و سوابق تاریخ فنی و مهندسی آب کشور، مرمت و بازسازی و حفاظت از آثار و سازه های آبی تاریخی، ایجاد موزه های تخصصی آب در تهران و مراکز استان ها و در کنار سدهای تاریخی و معاصر، مطالعه و شناسایی آثار و ابنیه تاریخی آب  و گردشگری آبی(اکوتوریسم آبی) اشاره کرد .

همچنین وی پیشنهاد دهنده­ و مجری دو طرح ملی «  ایجاد موزه آب» و « مطالعه مرمت و بازسازی سازه های تاریخی آب کشور» است .

او دانش آموخته­ دکترای آبیاری و زهکشی از دانشگاه فردوسی مشهد و دارای دو تخصص عمران ومعماری با گرایش شهرسازی در مقطع تحصیلی فوق لیسانس و زمین شناسی در مقطع لیسانس است .

دکتر کریمی در کار نامه خود، علاوه برسوابق کاری یاد شده،   طی سال­های 1395 لغایت تیر1399 مسئولیت هایی چون مشاورمعاون وزیر نیرو در امور آب و آبفا، معاون برنامه ریزی و مشاور عمرانی دانشگاه علمی -کاربردی صنعت آب و برق و مشاور معاون وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی را بر عهده داشته است .

لینک اصل خبر در سایت شرکت سهامی مادر تخصصی مدیریت منابع آب ایران

    منبع خبر

    شرکت سهامی مادر تخصصی مدیریت منابع آب ایران

    شرکت سهامی مادر تخصصی مدیریت منابع آب ایران

    شرکت سهامی مادر تخصصی مدیریت منابع آب ایران یک شرکت در شهر تهران می باشد

      نظرات