هشتمین نمایشگاه بین المللی انرژی در کیش

هشتمین نمایشگاه بین المللی انرژی در کیش

http://www.bananews.ir/هشتمین نمایشگاه بین المللی انرژی کیش با حضور ۳۴۰ شرکت داخلی و خارجی دی ماه سالجاری در محل مرکز نمایشگاه های بین‌المللی کیش برگزار می‌شود.

به گزارش بنانیوز (BanaNews.ir) هشتمین نمایشگاه بین المللی انرژی کیش با حضور ۳۴۰ شرکت داخلی و خارجی دی ماه سالجاری در محل مرکز نمایشگاه های بین‌المللی کیش برگزار می‌شود.

برای حضور در این نمایشگاه سه روزه تاکنون بیش از ۲۶۰ شرکت داخلی و ۸۰ شرکت خارجی ثبت نام کرده اند که نسبت به سالهای گذشته حضور شرکتهای داخلی و خارجی با افزایش قابل توجه ای روبرو بوده است.

بر این اساس در نمایشگاه امسال انرژی کیش تاکنون حضور شرکتهایی از کشورهای چین‏‏‏‏‏‏‏‏‎، کره‏‏‏‏‏‏‏‏‎ جنوبی، ایتالیا‏‏‏‏‏‏‏‏‎، آلمان‏‏‏‏‏‏‏‏‏‎، ترکیه‏‏‏‏‏‏‏‏‎، فرانسه‏‏‏‏‏‏‏‏‎، هلند و هند در فضایی به وسعت ۲۱ هزار متر مربع در بخشهای مختلف نمایشگاه شامل ارائه خدمات و فروش کالا و تجهیزات نهایی شده است.

همچنین برای حضور در این نمایشگاه بازرگانانی از کشورهای حاشیه جنوبی خلیج فارس، آسیای میانه‏‏‏‏‏‏‏‏‎، افغانستان‏‏‏‏‏‏‏‏‎‏‏‏‏‏‏‏‏‎، عراق و مدیران‏‏‏‏‏‏‏‏‏‎، متخصصان‏‏‏‏‏‏‏‏‎، صاحبان صنایع‏‏‏‏‏‏‏‏‎، مراکز علمی و دانشگاهی خارج از کشور خارجی اعلام آمادگی کرده است.

هدف از برگزاری هشتمین نمایشگاه بین المللی انرژی کیش توسعه صنایع نفت‏‏، گاز، برق و انرژیهای نو، توسعه و گسترش تجهیزات و ماشین آلات، گسترش مناسبات تجاری میان شرکت‌های داخلی و بین المللی، بررسی و ایجاد امکانات سرمایه گذاری در صنایع وابسته به نفت‏‏، گاز و برق است.

 

 

    نظرات