جذب با اشاره به تضییع حقوق پرسنل شهرداری رشت، گفت: شهردار هرماه حقوق شخصی و حق بیمه‌اش را کاملاً پرداخت می‌کند اما حق بیمه پرسنل را پرداخت نمی‌کند.

جذب با اشاره به تضییع حقوق پرسنل شهرداری رشت، گفت: شهردار هرماه حقوق شخصی و حق بیمه‌اش را کاملاً پرداخت می‌کند اما حق بیمه پرسنل را پرداخت نمی‌کند.

جذب با اشاره به تضییع حقوق پرسنل شهرداری رشت، گفت: شهردار هرماه حقوق شخصی و حق بیمه‌اش را کاملاً پرداخت می‌کند اما حق بیمه پرسنل را پرداخت نمی‌کند.
.
وی با اشاره به اینکه قطعاً با توجه به درآمد کاذب 3 ماه نخست سال 99 در ماه‌های آینده شهرداری از عهده تأمین هزینه‌های پرسنل بر نمی‌آید، گفت: متأسفانه در شهرداری رشت رانت‌هایی ایجاد شده است که برخی افراد به خود اجازه می‌دهند برای مدیریان شهرداری خط و نشان بکشند.
عضو شورای شهر رشت با تأکید بر اینکه نظارت نخستین بر عملکرد شهرداری رشت بر عهده شورا است، گفت: به عقیده بنده حوزه‌های نظارتی باید یقه برخی از اعضای شورا را بگیرند و متأسفانه همکارانی که مخالف استیضاح هستند باید وجدان خود را قاضی کنند. بنده موافق استیضاح هستم و معتقدم یک روز ماندن آقای حاج محمدی در شهر رشت بر ضرر منافع شهر رشت است.
جذب با اشاره به اینکه نامه مربوط به دو هتل در منطقه چهار و پنج به کشوی میز مشاور شهردار ارجاع شده است، اظهار داشت: مشاور شهردار 10 ماه است بدون یک ریال حقوق در این شهر مشغول به فعالیت است. آیا ایشان در این شهر حتی یک لیوان آب هم نمی‌خورد؟! حقوق ایشان از کدام منبع تأمین می‌شود؟
حامد عبدالهی عضو شورای شهر رشت در این جلسه اظهار داشت: آقایان میگویند شهردار ضعیف عمل کرده است، این ضعف عملکرد از کجا می‌آید؟ در کدام بخش این عملکرد ضعیف بوده است؟ آیا غیرازاین است که همان مخالفین امروز در انتصاب افراد نقش داشته‌اند؟ آیا به‌جز این است که برخی برای انتصابات به شهردار لیست داده‌اند؟
وی ادامه داد: بنده عضو شورا چه‌کاره هستم که بخواهم در سربرگ رسمی نامه اشتغال برای افراد بزنم؟ بنده به‌عنوان عضو شورا چه‌کاره هستم که بخواهم درخواست انتصاب مدیران در شهرداری را بدهم؟ بنده به‌عنوان عضو شورا چرا باید افراد بیکار دور و اطراف خود را در سازمان‌های مختلف مشغول به کار کنم؟ وقتی شهردار تصمیم می‌گیرد خودش باشد به مزاج برخی از آقایان خوش نمی‌آید پس بهتر است در ابتدا اقدامات خودمان را قضاوت کنیم.
وی با بیان اینکه در دوران فعالیت شهردار پیشین رشت بیش از 21 میلیارد تومان بودیم و بهتر است ببینیم امروز کجا قرار داریم. در بحث پروژه‌های عمرانی بیش از 700 الی 800 میلیارد تومان بدهکار بودیم و امروز بهتر است ببینیم در کجا قرار داریم؟ اگر امروز مدعی هستیم اتفاقی نیفتاده بازهم باید بگوییم که از خیانت‌ها و سهم خواهی های بسیاری جلوگیری شده است.

فاطمه شیرزاد عضو شورا نیز اظهار داشت: با توجه به رویکرد نظام مقدس جمهوری اسلامی نسبت به برخورد با مفسدین اقتصادی اطمینان داشته باشید که هیچ همراهی با برخی از افرادی که دستانشان در بیت‌المال است از جانب بنده و سایر همکاران نیست و این کار برای شهر و مصلحت‌اندیشی است.
وی ادامه داد: با توجه به زمان کم تا پایان عمر شورای پنجم و طولانی شدن فرآیند انتخاب و تائید شهردار منتخب و همچنین با وجود اتفاقاتی که در گذشته رخ داده است تا زمانی که منافع شهرمان در میان باشد تصمیم را بر منافع شهر خواهیم گذاشت. همچنین معتقد هستم که نهادهای نظارتی به‌صورت کامل بررسی و به‌وقت خود اقدامات لازم را انجام خواهند کرد.
رضا رسولی دیگر عضو شورای شهر رشت اظهار داشت: جای تأسف دارد که برخی با ادعاهای زیاد در جلسات رسمی شورا اقدام به توهین به مقامات رسمی کشور می‌کنند. امروز برخی کلنگی بر دست گرفته‌اند و بر در و دیوار شهر می‌کوبند.
وی با بیان اینکه حرف زدن و فرافکنی کردن بسیار ساده است، گفت: ما امروز باید در خصوص عملکرد خودمان به مردم توضیح دهیم که در کمیسیون‌های مختلف و مسئولیت‌هایی که داشته‌ایم چه کرده‌ایم؟ این جای تأسف دارد که مردم نبودن ما را به بودنمان ترجیح می‌دهند. وقت آن رسیده است که عقلا به موضوعات ورود کنند و به ما کمک کنند. هرچند که اکنون ورود کرده‌اند و اینکه برخی بگویند به فلان کس چه ربطی دارد حرف صحیحی نیست.
امیرحسین علوی نیز اظهار داشت: چهار عضو شورا در حمایت از شهردار بیانیه دادند و برای این انتخابشان به آن‌ها تبریک عرض می‌کنم. یک نکته‌ای وجود دارد که باید بگویم. مدیری که برای حفظ صندلی‌اش حاضر به هر نوع باج دادنی باشد، بدبخت است. بدبخت‌تر از آن مدیر باج‌دهنده، افرادی هستند که به سمت انتخاب همین افراد می‌روند. بنده بسیار خرسند هستم که در جایی تصمیم گرفتم خودم باشم و از اینکه خودم هستم خدا را شاکرم.
لینک اصل خبر در سایت شورای شهر رشت

    منبع خبر

    شورای شهر رشت

    شورای شهر رشت یک شورای شهر در شهر رشت می باشد

      نظرات