جلسه ویدئو کنفرانس شورای معاونین و مدیران صنعت آب و برق کشور...

.

به گزارش روابط عمومی شرکت آب منطقه ای یزد، "رضا اردکانیان" وزیر نیرو،  در جلسه ویدئو کنفرانس شورای معاونین و مدیران صنعت آب و برق کشور با بیان این که وزارت نیرو دو موضوع مهم در دو بازه زمانی، در دستور کار دارد،  اظهار کرد: اولین موضوع،  گزارش جمع بندی شده طرح های مهم ساز و کاری در قالب پویش هر هفته الف، ب،  ایران است که بخش ساخت و سازی آن از مدت ها قبل تعیین تکلیف گردیده و با هماهنگی لازم درحال اجرا است .

وی افزود: این وزارت از طریق بخش ساخت و سازی پویش هر هفته الف، ب،  ایران تا کنون ۴۱ پروژه مهم با سرمایه گذاری بیش از ۱۴ هزار میلیارد تومان در چهارده استان به بهره برداری رسانده به گونه ای که طبق برنامه ریزی های صورت گرفته، این مجموعه در حال تکمیل و بهره برداری است .

وزیر نیرو با اشاره به این که بخش دیگر پویش هر هفته، الف، ب، ایران ناظر بر پروژه های ساز و کاری است،  گفت: این پروژه ها برای بهبود گردش کار، بهسازی، ارتقای راندمان وبهره وری عرصه های مهمی هستند که تاثیر مستقیمی در کیفیت ارائه خدمت به مردم دارند و از طرف دیگر زمینه ساز اجرای بهتر،  سریع تر و کم هزینه تر پروژه های ساخت و سازی خواهند بود .

وی تاکید کرد: تلاش می کنیم امسال، یک حرکت نظام مند را در این عرصه پیش ببریم و همانگونه که در بخش ساخت و سازها به ارزیابی عملکرد می پردازیم، در بخش ساز و کارها نیز همین مسیر را طی کنیم .

اردکانیان در ادامه با اشاره به این که امسال ۲۵۰ پروژه با سرمایه گذاری حدود ۵۰ هزار میلیارد تومان به ثمر خواهد رسید، خاطرنشان کرد: تا کنون ۴۱ طرح در بخش ساخت و سازها و ۳ طرح در بخش ساز و کارها به اتمام رسیده است .

وی ادامه داد: امروز می خواهیم نتیجه تلاش همه همکاران را که منجر به جمع بندی بیش از ۵۰ پروژه ساخت و سازی است رونمایی و آغاز فعالیت آن ها را اعلام کنیم .

اردکانیان در پایان به بیان وجه تمایز پروژه های ساز و کاری در مقایسه با پروژه های ساخت و سازی پرداخت و اظهار کرد: مهمترین وجوه تمایز این است، که این پروژه ها همانند طرح های ساخت و سازی از یک عقبه ۱۰ ساله در سیستم برنامه ریزی و اجرایی کشور برای نظارت و پایش برخوردار نیستند و ما با همکاری هم باید این سیستم را با استفاده از تجربه بخش ساخت و سازها طراحی و مستقر کنیم .

لینک اصل خبر در سایت شركت آب منطقه‌ای یزد

    منبع خبر

    شركت آب منطقه‌ای یزد

    شركت آب منطقه‌ای یزد یک سازمان دولتی می باشد

      نظرات