برگزاری شورای هماهنگی مدیران صنعت آب و برق استان زنجان بصورت...

با حضور وزیر نیرو که بصورت ارتباط ویدئو کنفرانسی صورت گرفت،جلسه شورای هماهنگی مدیران عامل و مدیران روابط عمومی صنعت آب و برق استان زنجان در شرکت توزیع نیروی برق زنجان برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی شرکت آب منطقه ای زنجان، در جلسه شورای هماهنگی مدیران عامل و مدیران روابط عمومی صنعت آب و برق استان که با حضور وزیر نیرو برگزار گردید، دکتر اردکانیان ضمن تقدیر و تشکر از زحمات صنعت آب و برق در این شرایط خاص، که با اعمال تحریم های ظالمانه و بی رحمانه دشمنان روبرو هستیم،خاطرنشان کرد: تاکنون در راستای عملیاتی نمودن پویش #هرهفته الف-ب-ایران که مورد رضایت مقام معظم رهبری(مدظله العالی) واقع شده است 41 پروژه با بیش از 14 هزار میلیارد تومان در 14 استان کشور به بهره برداری رسیده است.

وزیر نیرو، افزود:در کنار ساخت و سازها باید به ساز و کارها نیز توجه ویژه ای شود چرا که امری مهم در ارتقاء راندمان ها و بهره برداری در راستای اجرای هر چه بهتر و کم هزینه تر پروژه ها بوده و در نهایت باعث افزایش کیفیت و کمیت خدمت رسانی به مردم می شود.

وی با اشاره به این موضوع که در هفته های آتی شاهد افتتاح پروژه های ساز و کارها هستیم و امسال 250 پروژه با سرمایه گذاری 50 هزار میلیارد تومان به بهر ه برداری خواهد رسید، افزود: می خواهیم همانند بخش ساخت و سازها، با همکاری و هم افزایی بیشتر و با توجه به تجارب گذشته بخش ساز و کارها را نیز تقویت کنیم و این امر با تعامل بخش های مختلف صنعت آب و برق میسر خواهد بود .

مقام عالی وزارت، تاکید کرد: امروزه نقش روابط عمومی از اطلاع‌رسانی صرف ، به نهادی تصمیم ساز و مشاوری مطلع در راستای تحقق اهداف سازمان و ذی‌نفعان تبدیل شده است و پیچیدگی روابط انسانی و تغییر مدل‌های ارتباطی سبب شده محتوای خلاق در مورد اهداف و عملکرد سازمان و توزیع آن با بهره‌گیری از ابزارهای یکپارچه ارتباطی با هدف توسعه آگاهی یک اصل مهم محسوب شود.

وی گفت: انتظار می‌رود این تلاش ها، منجر به افزایش اعتماد بین مردم و سازمان‌های مرتبط با صنعت آب و برق، ارتقای سواد آب و انرژی در مخاطبان و به ویژه مردم، طراحی سازوکارهای مشارکت مصرف‌کنندگان در تصمیم سازی‌ها و فرایندها، نوسازی اطلاعات و دانسته‌های مردم درباره وضعیت منابع آب و انرژی کشور، ایجاد ارتباط موثر و متقابل با نخبگان محلی و منطقه‌ای برای همکاری بیشتر با صنعت آب و برق و سرانجام تغییر رفتار مشترکان، کارکنان و سایر ذی‌نفعان به رفتار مطلوب شود.

رضا اردکانیان، با تأکید بر حفظ سلامتی مردم و همکاران و رعایت پروتکل های بهداشتی با توجه به بیماری کرونا در کشور، خواستار برخورد جدی با افرادی شد که با بی توجهی به پروتکل های بهداشتی جان دیگران را به خطر می اندازند و افزود: مدیران صنعت آب و برق بایستی پرونده افراد متخلف را به هیأت رسیدگی به تخلفات اداری ارجاع دهند .

در پایان، ارتباط با مردم و پاسخگویی به آنها و نمایندگان ایشان در مجلس شورای اسلامی را امری مهم دانست و در این راستا از مدیران روابط عمومی صنعت آب و برق خواست تا همکاری های لازم را در این زمینه با هماهنگی مسئولین مربوطه در وزارت نیرو، انجام دهند.

لینک اصل خبر در سایت شركت آب منطقه‌ای زنجان

    منبع خبر

    شركت آب منطقه‌ای زنجان

    شركت آب منطقه‌ای زنجان یک سازمان دولتی می باشد

      نظرات