شناسایی و رفع نشت خط انتقال شهر شفت

شناسایی و رفع نشت خط انتقال شهر شفت


شناسایی و رفع نشت خط انتقال شهر شفت

شناسایی و رفع نشت خط انتقال شهر شفت

به گزارش دفتر روابط عمومی  وآموزش همگانی شرکت آب وفاضلاب استان گیلان، معاون بهره برداری و توسعه آب این شرکت ازرفع نشت خطوط انتقال بین منابع تولید و مخزن شفت خبر داد.

مازیار غلامپور معاون بهره برداری و توسعه آب شرکت آبفای گیلان با اعلام این خبر گفت: نظر به مشکلات بوجود آمده در سیستم آبرسانی شهر شفت و کمبود آب محسوس، جلسه مدیریت بحران با حضور مدیرعامل، معاونین، مدیر و پرسنل آب و فاضلاب شفت در این شهر برگزار و با حضور کارشناسان اقدامات اولیه جهت شناسایی و رفع مشکل انجام شد.

غلامپور با اشاره به این نکته گفت : ضمن دبی سنجی منابع تولید و مقایسه آن با دبی ورودی به مخزن ذخیره شهر شفت مشخص شد، خطوط انتقال بین منابع تولید و مخزن دارای نشت هستند و از این رو طی هماهنگی به عمل آمده با متخصصین نشت­یابی، عملیات جستجو جهت شناسایی نشت مذکور در طول شب انجام و محل نشت شناسایی شد.

معاون بهره برداری و تسعه ابفای گیلان در ادامه افزود: به دلیل ورود آب حاصل از نشت به کانال سرپوشیده آب­بر کشاورزی، این نشت به صورت دیداری قابل مشاهده نبود و تنها از طریق تجهیزات نشت­یابی قابل شناسایی بود که بعد از رفع نشت، دبی ورودی به مخزن به میزان 15 لیتر بر ثانیه افزایش یافت.

وی در پایان خاطرنشان کرد: با انجام این عملیات مخازن شهر پر آب شده و تنش آبی موجود به کلی مرتفع شد.

لینک اصل خبر در سایت شرکت آب و فاضلاب استان گیلان

    منبع خبر

    شرکت آب و فاضلاب استان گیلان

    شرکت آب و فاضلاب استان گیلان

    شرکت آب و فاضلاب استان گیلان یک شرکت در شهر رشت می باشد

      نظرات