بسیاری از مشکلات موجود، ناشی از نبود مدیریت واحد شهری در تبریز است

بسیاری از مشکلات موجود، ناشی از نبود مدیریت واحد شهری در تبریز است

به گزارش شهریار، سونیا اندیش امروز در جلسه همفکری نمایندگان مردم تبریز در مجلس با مدیران شهری و اعضای شورای شهر گفت: تبریز به عنوان دومین شهر صنعتی ایران بعد از تهران مطرح است که همکاری نمایندگان مجلس می‌تواند بسیاری از مشکلات موجود را رفع کند.

وی با بیان اینکه همکاری نمایندگان مجلس می‌تواند بسیاری از مشکلات موجود را رفع کند، افزود: بسیاری از مشکلات موجود ناشی از نبود مدیریت واحد شهری در تبریز است و تعامل و همفکری نمایندگان مجلس با اعضای شورای شهر باعث حل مشکلات می شود.

وی با اشاره به موضوع قطعی آب و وجود کرونا تصریح کرد: این امر مشکلات بسیاری برای تبریز به وجود آورده و همزمانی آن با ایام عید موجب کاهش درآمد شهروندان و رکود اقتصادی شده است .

وی در بخش دیگری از صحبت های خود تاکید کرد: مدیریت آب‌ در حفاری‌های عمیق در تبریز انجام نمی‌شود و آب های زیرزمینی که قابل شرب نیز می‌تواند باشد مدیریت نشده و از طریق فاضلاب از شهر خارج می‌شود .

اندیش با اشاره به اینکه بخش‌ عمده‌ای از نیازآبی تبریز و کمبودها می‌توانست از طریق کنترل ورودی‌های آب و رعایت مصرف حل شود گفت: بخش‌ عمده موفقیت ما می‌تواند در  زمینه کنترل هدر رفت آب باشد که یکی از آنها هدر رفت آب‌ از حفاری‌های عمیق در شهر است که نمونه‌های آن در حفاری‌های مترو قابل مشاهده است.

نایب رییس شورای اسلامی شهر تبریز با بیان اینکه قطعی‌های آب براساس برنامه بندی‌ اعلام شده انجام نمی‌شود گفت:  این موضوع باعث می‌شود آب های ذخیره شده مردم برای قطعی آب هدر رود . از شرکت آب و فاضلاب می‌خواهیم قطعی هارا کنترل کند تا شاهد هدر رفت آب نباشیم.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری تبریز

    منبع خبر

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز یک شهرداری در شهر تبریز می باشد

      نظرات