دیدار فرماندار شهرستان ورزقان با مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان

دیدار فرماندار شهرستان ورزقان با مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان

به گزارش روابط عمومی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان آذربایجان شرقی، آقای خانی فرماندار شهرستان ورزقان به اتفاق آقا ی الماسی مدیر بنیاد مسکن شهرستان با حضور دربنیاد مسکن از نزدیک با مهندس باباپور مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان دیدار ودرخصوص مسائل ومشکلات طرحهای عمرانی روستاهای شهرستان به بحث وتبادل نظر پرداخته وتصمیمات لازم اتخاذ نمودند.
مدیرکل بنیادمسکن انقلاب اسلامی استان در این دیدار از تعامل و همکاری فرمانداری و بخشداری با مجموعه بنیادمسکن استان تشکر کردند و خواهان مشارکت بیش از پیش بخشداری و دهیاران در اجرای طرح های عمرانی شدند .
مهندس باباپوربا بررسی اقدامات انجام یافته توسط این نهاد قول داد تا همکاری لازم برای حل مشکلات بعضی از روستاهای شهرستان داشته باشد .
درادامه فرماندار شهرستان ورزقان نیز ضمن تشکر از خدمات بنیادمسکن، تعامل مجموعه فرمانداری، بخشداری و دهیاران با بنیادمسکن را جهت توسعه عمران و آبادانی روستاها ضروری دانستند
.
آقای خانی خدمات رسانی بهینه به مردم را مهمترین وظیفه دانست و از مسئولین دستگاههای اجرایی بویژه بنیاد مسکن خواست در بخش های شهری و روستایی بالاخص توسعه پایداری روستایی ، جلوگیری از مهاجرت مردم از روستاها به شهر،رضایت مندی مردم و فراهم سازی امکانات بیشتر مساعدت لازم را انجام دهند .
فرماندار بر ادامه مقاوم سازی مساکن روستایی واجرای طرح هادی روستایی درروستاهای شهرستان تأکید کرد و تصریح نمود : دستگاه‌های اجرایی، بخشداران و دهیاران باید زمینه همکاری با بنیاد مسکن انقلاب اسلامی را در روستاها فراهم کنند .

لینک اصل خبر در سایت بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان آذربایجان شرقی

    منبع خبر

    بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان آذربایجان شرقی

    بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان آذربایجان شرقی یک سازمان دولتی می باشد

      نظرات