بیش از 32 تن پسماند خانگی در منطقه سه جمع‌آوری می‌شود

بیش از 32 تن پسماند خانگی در منطقه سه جمع‌آوری می‌شود

حسین دلشاد در گفت‌وگو با برنامه رادیویی #صبح_سیلک، آموزش چهره به چهره شهروندان ساکن در این منطقه در سال گذشته را یادآور شد و تصریح کرد: نیروهای پسماند این منطقه با حضور در مدارس، حسینیه ها، مساجد و... طرح تفکیک از مبدا را به شهروندان آموزش دادند و در این بین اهالی لتحر به تفکیک از مبدا اهمیت بیشتری نسبت به دیگر نواحی دادند.

وی خاطرنشان کرد: این منطقه در جمع آوری مخازن یا فان های زباله در سال گذشته پیشتاز بود و با این کار و ارائه آموزش‌های چهره به چهره میزان جمع آوری پسماند از 8 الی 9 تن در روز به 2 تن کاهش یافت.

معاون خدمات شهری و محیط زیست منطقه سه افزود: تا پیش از حذف مخازن یا فان‌ها از سطح معابر این منطقه، گاها تا سه مرتبه در روز پسماندها جمع آوری می‌شد که بعد از این کار به یک مرتبه در رسید.

دلشاد با اشاره به پرونده جابه جایی شرکت تعاونی دامداران کاشان از کوی حسین‌پور تصریح کرد: این شرکت با 5 هزار نفر نیروی کاری مستقیم و غیرمستقیم بنا به شکایت‌های مکرر ساکنین محل از آلودگی صوتی تردد شبانه کامیون‌های این شرکت قرار است طرف یک ماه آینده جابه جا و به مکانی در انتهای بلوار شهدا منتقل شود.

معاون خدمات شهری منطقه سه، نقش نورپردازی‌های شبانه میادین و معابر را در ارتقای روحیه نشاط و شادابی شهروندان موثر دانست و عنوان کرد: نورپردازی تقاطع 9 دی، میدان خرمشهر و... از مواردی است که بسیار مورد توجه شهروندان قرار گرفته و تماس‌های مکرر آنان با سامانه 137 حا
لینک اصل خبر در سایت شهرداری کاشان

    منبع خبر

    شهرداری کاشان

    شهرداری کاشان

    شهرداری کاشان یک شهرداری در شهر کاشان می باشد

      نظرات