تمهیدات ویژه برای پیشگیری از ساخت و سازهای غیر مجاز در محدوده کارخانه  ...

تمهیدات ویژه برای پیشگیری از ساخت و سازهای غیر مجاز در محدوده کارخانه ...

تمهیدات ویژه برای پیشگیری از ساخت و سازهای غیر مجاز در محدوده کارخانه قند آبکوه و بولوار جانباز/ بهسازی پیاده روهای ابتدای بولوار فرامرز عباسی برای تسهیل تردد شهروندان معلول

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهرداری مشهد، جلال قربانی که در اولین روز از نهضت پاسخگویی شهرداران مناطق، از محل دفتر کار خود در شهرداری منطقه ۲، پاسخگوی مستقیم تماس های شهروندان با ۱۳۷ بود، یکی از مطالبات اصلی شهروندان را در حوزه پیاده روسازی اعلام کرد و اظهار کرد: متاسفانه پیاده روهای خیابان های اصلی این منطقه فرسوده بوده و در شان شهر امام رضا(ع) و زائران و مجاوران نیست لذا مرمت و بهسازی پیاده روها در دستور کار قرار گرفت که سال گذشته توانستیم میدان شهدا تا میدان توحید، بخشی از بولوار ابوطالب و توس ۷۵ را پیاده روسازی کنیم.
وی افزود: در سال جاری نیز فاز دوم پیاده روسازی بولوار ابوطالب و یک پروژه در بولوار توس در دستور کار داشته و همچنین به دنبال آن هستیم تا بتوانیم بخاطر وجود مراکز آموزشی متعدد و مجموعه آموزشی نابینایان امید در ابتدای بولوار فرامرز عباسی و وضعیت نامطلوب پیاده روهای این بولوار و درخواست های متعدد شهروندان که از طریق ۱۳۷ در این خصوص رسیده است، بهسازی پیاده روهای این معبر را نیز در دستور کار سال جاری یا سال آینده قرار دهیم.
شهردار منطقه دو با اشاره به اینکه پرتکرارترین درخواست شهروندان از شهرداری منطقه دو، در تماس با ۱۳۷، موضوع نظارت بر ساخت و سازها بوده است، بیان کرد: متاسفانه در محدوده منطقه دو، املاک قولنامه ای بسیار زیاد است و چون ما نمی توانیم مثل سازندگان متخلف، برای جلوگیری از ساخت و سازهای غیرمجاز، خلاف بکنیم و مجبوریم روال قانونی صدور اخطاریه تا پلمب را طی کنیم، لذا متخلفان از این خلاء قانونی استفاده کرده و به ساخت و ساز خود ادامه می دهند.
قربانی خاطرنشان کرد: کریمی، ایثارگران، هنرور، ابوطالب، عبدالمطلب و ... جزو محدوده های دارای ساخت و سازهای غیر مجاز و املاک قولنامه ای زیاد است که ما برای دو محدوده ویژه کارخانه قند آبکوه و معابر فرد بولوار جانباز، تمهیدات ویژه ای را با هماهنگی سایر دستگاه ها، جهت جلوگیری از ساخت و سازهای غیر مجاز اندیشیده ایم.
وی اضافه کرد: جلوگیری از ورود جرثقیل سنگین به محدوده کارخانه قند آبکوه با هماهنگی راهور، هماهنگی با اتحادیه ها برای عدم فروش مصالح به ساخت و سازهای بدون پروانه و ... از جمله این تمهیدات است که امیدواریم تا پایان سال، بخشی از نتایج آن را شاهد باشیم.
لازم به ذکر است، شهردار منطقه دو، علاوه بر پاسخگویی تماس های شهروندان، با چند تن از شهروندانی که قبلا در تماس با ۱۳۷، درخواست هایی را مطرح ساخته بودند نیز تماس گرفت و جویای روند پاسخگویی و انجام درخواست آنها در منطقه دو توسط عوامل اجرایی این منطقه شد.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری مشهد

    منبع خبر

    شهرداری مشهد

    شهرداری مشهد

    شهرداری مشهد یک شهرداری در شهر مشهد می باشد

      نظرات