پیام شهردار شاهرود و اعضای شورای اسلامی شهر شاهرود به مناسبت عملیات مرصاد:

پیام شهردار شاهرود و اعضای شورای اسلامی شهر شاهرود به مناسبت عملیات مرصاد:

پیام شهردار شاهرود و اعضای شورای اسلامی شهر شاهرود به مناسبت عملیات مرصاد:
بسمه تعالی
پنجم مرداد ماه یادآور دلیر مردانی است که با خلق حماسه ای ماندگار در تنگه مرصاد، به وعده گاه الهی برای نابودی نفاق و منافقین همت گماردند و آخرین تلاش آنان را با پاسخی دندان شکن؛ به شکستی ابدی تبدیل کردند.
عملیاتی که عزت و اقتدار رزمندگان اسلام را به نمایش گذاشت، عملیات مرصاد در پنجم مرداد سال 67 با تجاوز منافقان و حمایت های رژیم بعثی به کشورمان انجام شد که رشادت و ایثار فرزندان ایران اسلامی ، بدخواهان این نظام الهی را متحمل خسارت و شکست های سنگینی کرد.
در این عملیات با توجه به اینکه در مقطع پایانی دوران دفاع مقدس بود و صدام که سرمست از غرور بود با همراهی منافقین خیانتکار سعی بر این داشتند تا با تمام تجهیزات و امکانات موجود و با پشتیبانی کشورهای اروپایی و آمریکایی از غرب کشور وارد شده و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را ساقط نمایند که با تدابیر فرماندهان نظامی علی الخصوص سپهبد صیادشیرازی ضربه کاری و مهلک به آنان وارد شد و قریب 2500نفر تلفات از این عملیات از دشمن گرفته شد و پس از سه روز نبرد جانانه منافقین و مزدوران بعثی منطقه را ترک و عقب نشینی کردند.
اینجانبان سالروز این عملیات را به خانواده های معظم شهدای این فتح عظیم تبریک گفته و یاد شهدای این مناسبت را گرامی داشته و به روح بلند آنان درود می فرستم ...
شهردار شاهرود و اعضای شورای اسلامی شهر
لینک اصل خبر در سایت شهرداری شاهرود

    منبع خبر

    شهرداری شاهرود

    شهرداری شاهرود یک شهرداری در شهر شاهرود می باشد

      نظرات