لزوم تسریع در احداث و راه...

لزوم تسریع در احداث و راه...

در نشستی که با حضور معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری، شهرداران شهرستان های استان و رئیس شورای اسلامی شهر یزد برگزار شد، بر لزوم تسریع در احداث و راه اندازی قطار حومه ای با هدف ارائه خدمات بیشتر و بهتر به مردم استان تاکید شد.

به گزارش مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری یزد - نشست بررسی احداث و راه اندازی قطار حومه ای در استان با حضور محسن صادقیان هماهنگی امور عمرانی استانداری، جمال الدین عزیزی شهردار، غلامعلی سفید رئیس شورای اسلامی شهر و حمید رضا قمی عضو شورا و شهرداران شهرستان های استان در دفتر معاونت عمرانی استاندار برگزار شد.

در این نشست اعضاء در خصوص چگونگی تشکیل شرکت قطار حومه ای یزد با مشارکت شرکت راه آهن جمهوری اسلامی ایران و شهرداری های استان، مطالعات انجام شده پروژه، ایجاد ردیف بودجه ای با همکاری سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان، فراهم نمودن زیرساخت های لازم برای جذب سرمایه گذار بخش خصوصی و همچنین راهکارهای اجرایی پروژه در این حوزه به بحث و تبادل نظر پرداختند.

شایان ذکر است استان یزد و بخصوص شهر یزد به واسطه قرار گرفتن در شاهراه مواصلاتی کشور از جایگاه خاصی در حمل و نقل مسافر و بار در کشور برخوردار است که با راه اندازی قطار حومه ای علاوه بر توسعه صنعت گردشگری، شاهد کاهش حوادث جاده ای نیز خواهیم بود.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری یزد

    منبع خبر

    شهرداری یزد

    شهرداری یزد

    شهرداری یزد یک شهرداری در شهر یزد می باشد

      نظرات