حق بیمه رانندگان ناوگان حمل و نقل عمومی به مدت یک سال پرداخت می شود

حق بیمه رانندگان ناوگان حمل و نقل عمومی به مدت یک سال پرداخت می شود

شهردار ارومیه گفت: حق بیمه رانندگان ناوگان حمل و نقل عمومی به مدت یک سال پرداخت می شود.

به گزارش مدیریت ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری ارومیه ؛ محمد حضرت‌پور با اشاره به توزیع لاستیک در بین رانندگان ناوگان تاکسی‌رانی، بیان کرد:  بزودی این لاستیک ها در بین رانندگان ناوگان تاکسی رانی توزیع می شود.

وی با بیان اینکه افزایش نرخ کرایه های ناوگان تاکسی رانی براساس شاخص‌های کشوری و نرخ تورم حاکم بر جامعه و اعلامی از سوی بانک مرکزی صورت گرفته است، عنوان کرد:  این افزایش ها براساس استاندارد و شاخص های کشوری افزایش یافته است.

شهردار ارومیه راه برون رفت از حذف چرخه پول خرد در ناوگان تاکسی‌ رانی شهر تجهیز آن به سیستم پرداخت الکترونیک دانست و گفت:  در تحقق این مهم اخیراً با سرمایه‌گذاری به تفاهم رسیده ام و بزودی این کارت خوان ها بر روی تاکسی های شهری نصب می شود.

وی با اشاره به حمایت ازرانندگان ناوگان حمل و نقل عمومی،  اظهار کرد:  جهت حمایت از رانندگان ناوگان حمل و نقل عمومی  در این روزها که بدلیل ویروس کرونا با کاهش درامد مواجه شده اند با تصویب شورای اسلامی شهر هزینه های حق بیمه آنها به مدت یک سال از یک مرداد ماه سال جاری تا یکم مرداد ماه سال 1400  توسط شهرداری ارومیه  پرداخت می شود.

شهردار ارومیه بیان کرد:  پرداخت حق بیمه رانندگان ناوگان حمل و نقل عمومی که توسط  شورای اسلامی شهر به تصویب رسیده با تایید این مهم در فرمانداری شهرستان ارومیه و برقراری آگهی مناقصه و انتخاب پیمانکار اجرایی می شود.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری ارومیه

    منبع خبر

    شهرداری ارومیه

    شهرداری ارومیه

    شهرداری ارومیه یک شهرداری در شهر ارومیه می باشد

      نظرات