اجرای 8300 متر مربع تراش مکانیزه، زیرسازی و آسفالت در بلوار گلستان

اجرای 8300 متر مربع تراش مکانیزه، زیرسازی و آسفالت در بلوار گلستان

احمد شاه بالایی، بهبود وضعیت معابر، رسیدن به استانداردهای مطلوب شهری و افزایش رضایتمندی شهروندان را از مهم‌ترین اهداف آسفالت و بهسازی معابر برشمرد.

وی افزود: ایجاد شرایط مناسب و تسهیل در عبور و مرور و توجه به کیفیت معابر و بلوارهای سطح منطقه به عنوان شریان‌های اصلی شهر تأثیر بسزایی در هدایت و کنترل ترافیک شهر داشته و از این رو اهمیت و ضرورت اجرای اینگونه پروژه‌ها که در راستای تأمین رفاه شهروندان صورت می‌گیرد، بسیار مهم و ضروری است.

مدیر منطقه دو شهرداری اعتبار عملیات مذکور را بیش از 8 میلیارد و 300 میلیون ریال ذکر کرد وگفت: این اقدام علاوه بر تسهیل در تردد و عبور و مرور، با هدف ساماندهی و زیباسازی فضاهای شهری و ارتقای سطح کیفی معابر، افزایش گستره خدمات‌رسانی به شهروندان و بهسازی مناظر شهری انجام شده است.

وی در ادامه با بیان آنکه آسفالت نیز همانند سایر مصالح عمرانی از عمر و دوام نامحدود برخوردار نیست، مرمت غیراصولی نوارهای حفاری را یکی از عوامل اصلی کاهش کیفیت آسفالت معابرعنوان و بر ضرورت استفاده از فناورهای های مناسب در جهت افزایش عمر مفید پروژه های مذکور تاکید کرد.

شاه بالایی در پایان  با بیان اینکه شهرداری‌ها از اصلی‌ترین متولیان پروژه‌های آسفالت معابر از بُعد اجرایی و نظارتی هستند، عنوان کرد: متأسفانه بسیاری از حفاری‌های انجام شده در معابر شهری با وجود تعهدات پیمانکاران مربوطه برای مرمت آسفالت بعد از عملیات حفاری، همچنان از کیفیت و استاندارد اصولی برخوردارنبوده و نشست آن در طول زمان باعث تبدیل شدن به نقاط حادثه‌خیز شده که در این راستا توجه و همراهی مسئولان دستگاه های خدمت‌رسان برای اجرای زیرساخت‌های لازم و ترمیم آسفالت مناسب پس از انجام حفاری امری لازم و ضروری است.
لینک اصل خبر در سایت شهرداری کاشان

    منبع خبر

    شهرداری کاشان

    شهرداری کاشان

    شهرداری کاشان یک شهرداری در شهر کاشان می باشد

      نظرات