اجرای 8 پروژه برق‌رسانی در چُرام استان کهگیلویه و بویراحمد

اجرای 8 پروژه برق‌رسانی در چُرام استان کهگیلویه و بویراحمد

به‌گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت نیرو (پاون)، "سیدمحمد برزین زاده" با بیان این مطلب گفت: پروژه تقویت ولتاژ شهری چرام با اعتباری معادل 9 میلیارد و 150 میلیون ریال، برق‌رسانی به روستاهای آب کنارو و سیمکی با اعتباری بیش از هفت میلیارد و 700 میلیون ریال و روشنایی معابر محور ارتباطی روستاهای تمبی – کلایه سفلی با اعتباری معادل چهار میلیارد و 760 میلیون ریال از مهم‌ترین این پروژه‌هاست.

وی، اصلاح و توسعه شبکه برق روستای جهان آباد تنگ پیرزال، اصلاح شبکه برق خیابان امامزاده امیرولی(ع)، ایجاد روشنایی معابر بلوارهای جاده آرند و شهیدان سروش نژاد به‌همراه توسعه و احداث شبکه‌های برق روستایی شهرستان چرام را از دیگر پروژه‌های مهم در دست اجرا عنوان کرد.

مُدیر برق چرام در استان کهگیلویه و بویراحمد، میانگین پیشرفت فیزیکی این پروژه‌ها را 85 درصد ذکر و یادآور شد: طول شبکه‌های برق‌رسانی نیز در این ارتباط هشت کیلومتر و 500 متر است.


احداث 11 ترانسفورماتور و 313 چراغ روشنایی معابر
برزین زاده گفت: 11 ترانسفورماتور به همراه 313 چراغ روشنایی در هشت پروژه عنوان شده احداث و نصب خواهد شد.

وی، زمان بهره برداری از این پروژه‌ها را پایان مهرماه جاری عنوان کرد و افزود: رفع نوسانات و اُفت ولتاژ شبکه‌های برق، مهم‌ترین مزایای اجرای این پروژه‌هاست.

مُدیر برق چرام در استان کهگیلویه و بویراحمد، تعداد مشترکان برق در این شهرستان را 11 هزار و 377 اشتراک برشمرد و ادامه داد:‌ از این تعداد 9 هزار و 600 مشترک خانگی، ۶۹۷ مشترک عمومی، ۱۶۸ مشترک کشاورزی و ۹۴ مورد هم صنعتی است.

شهرستان چرام از شهرستان‌های ششگانه گرمسیری در استان کهگیلویه و بویراحمد محسوب می‌شود که با یاسوج مرکز این استان حدود 200 کیلومتر فاصله دارد.
لینک اصل خبر در سایت وزارت نیرو

    منبع خبر

    وزارت نیرو

    وزارت نیرو

    وزارت نیرو

      نظرات