امضای تفاهم‌نامه همکاری بین محیط زیست و دانشگاه صنعتی اراک


به گزارش روابط عمومی حفاظت محیط زیست استان مرکزی، رضا میرزائی مدیرکل حفاظت محیط زیست استان در آئین انعقاد  این تفاهم نامه همکاری با تاکید بر نقش مهم مراکز آموزش عالی در تحقق برنامه های زیست محیطی اظهار داشت: مراکز علمی و دانشگاهها همواره در مسیر حفاظت از محیط زیست و پرداختن به این مقوله مهم چه در بخش های پژوهشی چه در حوزه فرهنگسازی پیشگام بوده اند و راهکارهای علمی ارائه شده توسط محققان و اساتید دانشگاهها قابل بررسی و راهگشاست .


وی گفت: هدف از انعقاد این تفاهم نامه ایجاد و توسعه همکاری‌های علمی- تحقیقاتی با بهره گیری از امکانات و تجهیزات اختصاصی هریک از طرفین برای حفاظت و صیانت از محیط زیست است.


را ه اندازی مرکز تحقیقات مشترک ، همکاری در برگزاری دوره های آموزشی و ارائه خدمات مشاوره ،بکارگیری دانشجویان در قالب برنامه های کارآموزی و کار ورزی ،همکاری در زمینه تحقیق و توسعه ، انتقال فناوری ، تجاری سازی و راه اندازی شرکت دانش بنیان در زمینه رفع آلایندگی محیط زیستی ، همکاری در تدوین طرح های ارزیابی محیط زیستی معادن ، همکاری در راه اندازی آزمایشگاه معتمد و مرجع در زمینه محیط زیست و ... ازجمله  محورهای همکاری این تفاهم نامه ذکر شده است .

لینک اصل خبر در سایت سازمان حفاظت محیط زیست

    منبع خبر

    سازمان حفاظت محیط زیست

    سازمان حفاظت محیط زیست یک سازمان دولتی در شهر تهران می باشد

      نظرات