افزایش رونق و توسعه در ساخت و سازها

افزایش رونق و توسعه در ساخت و سازها

افزایش رونق و توسعه در ساخت و سازها

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهرداری مشهد، محمود برهانی با بیان این مطلب، اظهار کرد: یکی از وظایف راهبردی اداره کل درآمدهای عمومی شهرداری مشهد، راهبری کسب درآمد در سطوح ستاد و مناطق است و یکی از اقداماتی که در این خصوص انجام شده، تصمیم سازی و تدوین سیاست و برنامه ریزی در امور مربوط به درآمد است.
وی افزود: در همین راستا علی رغم شیوع ویروس کرونا در سطح کشور و به تبع آن کلان شهر مشهد، شهرداری با ایجاد تمهیدات و تسهیلات لازم برای ساخت و سازها، علاوه بر اینکه مانع ایجاد رکود شد، باعث افزایش نشاط در فعالیت های ساختمانی در شهر و اشتغال کارگران در این عرصه شده است.
مدیرکل درآمدهای عمومی شهرداری مشهد بیان کرد: شهرداری مشهد به عنوان یک نهاد عمومی، هم زمان با شیوع ویروس کرونا با رویکرد حمایت از اقشار و اصناف آسیب پذیر تاکنون اقدامات حمایتی زیادی مانند تهیه دستور العمل و بخشنامه ها، طرح موضوعات کسبه دارای مجوز بهره برداری موقت در کمیسیون مربوطه، ارائه لایحه های حمایتی به شورای اسلامی شهر و پیگیری و تصویب آن ها در شورای اسلامی شهر را انجام داده است.
برهانی خاطرنشان کرد: میزان درآمد شهرداری در سه ماهه ابتدایی سال جاری ۱۱ هزار و ۱۲۱ میلیارد ریال بوده که نسبت به مدت مشابه سال گذشته حدود سه هزار و ۱۰۰ میلیارد ریال افزایش داشته و رشد حدود ۴۰ درصدی را ثبت کرده است.
وی اضافه کرد: این وظیفه خطیر با مسئولیت پذیری خوب شهروندان، درایت شهردار، اعضای شورای اسلامی شهر، معاون مالی و پشتیبانی و تلاش های بی وقفه شهرداران مناطق و همکاران شهرداری به دست آمده است.
غزاله شهیدی

لینک اصل خبر در سایت شهرداری مشهد

    منبع خبر

    شهرداری مشهد

    شهرداری مشهد

    شهرداری مشهد یک شهرداری در شهر مشهد می باشد

      نظرات