رونق ورزش محلات با حمایت سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری گرگان

رونق ورزش محلات با حمایت سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری گرگان

به گزارش مرکز اطلاع‌رسانی روابط عمومی شهرداری گرگان، حسن افروشه اظهار کرد: توسعه و ترویج ورزش همگانی، هویت‌بخشی به محلات شهری، کاهش آسیب‌های اجتماعی، ایجاد نشاط و شادابی در جامعه، توسعه ورزش به منظور حفظ سلامتی افراد جامعه و پیشگیری از بیماری‌های روحی و جسمی از مهم‌ترین اهداف شهرداری گرگان در راستای توجه به ورزش محلات به شمار می‌رود.

وی افزود: در همین راستا سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری گرگان از مدت ها پیش طرح گسترش و تقویت ورزش در محلات به ویژه محلات کم برخوردار گرگان را آغاز کرده است.

سرپرست سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری گرگان خاطرنشان کرد: شهروندان عزیز که معتمدین محله خود هستند به ما مراجعه می‌کنند، نیازها و مشکلات ورزشی محله خود را بازگو میکرده و ما نیز در حد توان نسبت به رفع آن مشکلات اقدام می کنیم.

افروشه ادامه داد: اهدای تجهیزات ورزشی مانند راکت تنیس روی میز، تیر دروازه، حلقه بسکتبال، توپ و تور و خط کشی زمین‌های ورزشی نظیر والیبال، بسکتبال و گل کوچک از جمله وظایف و اقدامات ما به منظور همگانی کردن ورزش محلات هستند.
وی به توجه شهرداری به ورزش افراد توانخواه اشاره کرد و گفت: سالن بهار واقع در شهرک کیانشهر که یکی از سالن‌های تحت پوشش شهرداری است به تازگی برای جانبازان، معلولان و افراد دارای بیماری‌های خاص مناسب سازی شده و این عزیزان می توانند پس از گشایش اماکن ورزشی از آن استفاده نمایند.
افروشه در پایان یادآوری اهمیت ورزش اظهار کرد: ورزش به عنوان یکی از مهمترین ارکان تأمین شادابی و سلامتی جسم و روح و نیز شاخص اصلی اجتماعی و فرهنگی در زندگی امروز نقشی اساسی و بنیادی دارد و اثرات مثبت آن نه تنها بر سلامت جسم، بلکه بر روح و روان نیز به اثبات رسیده است.

انتهای پیام/س

لینک اصل خبر در سایت شهرداری گرگان

    منبع خبر

    شهرداری گرگان

    شهرداری گرگان

    شهرداری گرگان یک سازمان دولتی و شهرداری در شهر گرگان می باشد

      نظرات