آزادسازی بیش از 300 مترمربع ملک در طرح تعریض خیابان صنیع‌الملک

آزادسازی بیش از 300 مترمربع ملک در طرح تعریض خیابان صنیع‌الملک

احمد شاه بالایی با اشاره به لزوم بازگشایی معابر و گره‌های ترافیکی در سطح منطقه گفت: تعريض خیابان صنیع الملک يكي از مطالبات اصلی و به حق شهروندان بود که به واسطه قرارگیری ملک مذکور در يكي از مسيرها و معابر پرتردد شهر موجب بروز مشکلات فراواني در تردد وسايل نقليه و عابران پياده می‌شد که با این تعریض و آزادسازی، اهدافی چون تسهیل و تسریع در رفت و آمد عابرين پياده و خودروها، کاهش حجم ترافیک و مشکلات دسترسی محلی و... محقق گردید.

وی عنوان کرد: با توجه به اهمیت این مسأله، شهرداری منطقه دو این موضوع را با جدیت در دستور کار خود قرار داده است که با شناسایی موارد مشابه در دیگر نقاط شهر پس از تعیین تکلیف، عملیات تعریض در این معابر اجرا گردد که این مهم به نوبه خود موجب رفع دغدغه‌ها و معضلات شهروندان و اهالی در این زمینه خواهد شد.

مدیر منطقه دو شهرداری در ادامه مساحت عرصه در طرح تعریض معبر ملک مذکور را 311 متر مربع ذکر و  تاکید کرد: آزادسازی این ملک با اعتباری بالغ بر 10 میلیارد و نهصد میلیون ریال بوده که از محل اعتبارات شهرداری منطقه دو انجام شده است.

شاه‌بالایی تصریح کرد: آزادسازی معابر پیش نیاز و بستر توسعه شهر و نشان دهنده توجه مدیریت شهری به این مقوله است و در همین راستا آزادسازی معابر در اولویت کاری شهرداری منطقه بوده و شهرداری آمادگی دارد در صورت تقاضا برای تعریض و آزادسازی معابر ترافیکی در شهر با متقاضیان واجد شرایط مساعدت کند.

وی، در پایان ضمن قدردانی از صبر و شکیبایی شهروندان  در انجام و تحقق برنامه‌ها و پروژه‌های پیش روی منطقه عنوان کرد: انتظار می‌رود با مشارکت و همکاری شهروندان بستر پیشبرد طرح‌های عمرانی و خدماتی و آزادسازی و بازگشایی معابر در سطح منطقه در سال جاری فراهم گردد.
لینک اصل خبر در سایت شهرداری کاشان

    منبع خبر

    شهرداری کاشان

    شهرداری کاشان

    شهرداری کاشان یک شهرداری در شهر کاشان می باشد

      نظرات