بهره‌برداری از پل بلوار ساحلی تا پایان هفته جاری

بهره‌برداری از پل بلوار ساحلی تا پایان هفته جاری

سیدفرهاد حسینی در ارتباط تلفنی با برنامه #صبح_سیلک تصریح کرد: پروژه پل همسطح روی رودخانه ساحلی به درب اصفهان یکی از درخواست های معتمدین محلی بود که پس از طرح و تصویب در شورای ترافیک شهرستان از سال گذشته به اجرا درآمد.

وی با اشاره به تعریف مسیرهای رفت و برگشت مناسب در این پروژه تصریح کرد: با توجه به مشکلات ترافیکی ناشی از تجمیع ترافیک و دشواری مسیر دسترسی‌ها و سوانح رانندگی به دلیل اجبار شهروندان به طی مسیر قانونی از جمله عللی است که اجرای این پروژه را ضروری می‌سازد.

معاون عمران و ترافیک منطقه سه شهرداری با اشاره به اتمام اجرای آسفالت و نصب علایم ترافیکی این پل طی یکی دو روز آینده تاکید کرد: به منظور بهبود بهتر دسترسی ها، لاینی دیگر به اطراف این پل اضافه شده تا دسترسی به محورهای دیگر را سهل‌تر کند.

وی پروژه پیاده‌راه سازی فیض کاشانی با پیشرفت فیزیکی 80 درصد را یادآور شد و گفت: سنگ چینی و مبلمان شهری این پروژه در حال تکمیل و نهایی شدن برای بهره برداری است.

به گفته معاون عمران و ترافیک منطقه سه شهرداری بهسازی میدان بخارایی، تکمیل ساختمان اداری منطقه سه، احداث خانه فرهنگ کوی حسین پور و اجرای آسفالت مکانیزه بلوار سردار واجدی، صیاد شیرازی و... از مهم ترین پروژه های در درست اقدام و تکمیل این منطقه است.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری کاشان

    منبع خبر

    شهرداری کاشان

    شهرداری کاشان

    شهرداری کاشان یک شهرداری در شهر کاشان می باشد

      نظرات