پیش بینی بارش رگبار باران با احتمال وقوع روان آب در استان

پیش بینی بارش رگبار باران با احتمال وقوع روان آب در استان

پیش بینی بارش رگبار باران با احتمال وقوع روان آب در استان

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهرداری مشهد، براساس اطلاعات اداره کل هواشناسی خراسان رضوی، تحلیل نقشه‌های آینده‌‎نگری و تصاویر ماهواره از امروز نشان دهنده آن است که بر سرعت وزش باد افزوده خواهد شد به طوری که طی ۴۸ ساعات آینده وزش باد شدید موقتی همراه با گرد و خاک و کاهش کیفیت هوا پیش‎بینی می‎شود.
ضمن اینکه از فردا به ویژه در مناطق کوهستانی نیمه شمالی استان رگبار باران و رعد و برق رخ خواهد داد. بر این اساس احتمال آسیب به سازه‎های موقت، بروز خسارت و روز جمعه جاری شدن روان آب و سیلابی شدن مسیل‎ها دور از انتظار نیست. از لحاظ دمایی نیز روند کاهش دمای هوا از فردا آغاز تا شنبه اوایل صبح ادامه خواهد داشت.
طی ۲۴ ساعت گذشته فریمان با کمینه دمای ۱۸ درجه سانتیگراد خنک‎ترین و سرخس با بیشینه دمای ۴۳ درجه سانتیگراد گرم‎ترین شهرهای استان خراسان رضوی بوده‌اند. در این مدت کمینه و بیشینه دمای هوا شهر مشهد به ترتیب ۲۵ و ۳۸ درجه سانتیگراد بوده است.
همچنین آسمان امروز چهارشنبه شهرستان مشهد، صاف تا قسمتی ابری بعدازظهر افزایش سرعت وزش باد احتمال وزش باد شدید و گرد و خاک پیش بینی می شود، دمای هوای امروز مشهد درخنکترین زمان ۲۳ درجه سانتیگراد که در گرمترین زمان به ۳۷ درجه سانتیگراد افزایش خواهد یافت.
مجید خبیری

لینک اصل خبر در سایت شهرداری مشهد

    منبع خبر

    شهرداری مشهد

    شهرداری مشهد

    شهرداری مشهد یک شهرداری در شهر مشهد می باشد

      نظرات