برگزاری 30 ویژه برنامه از...

برگزاری 30 ویژه برنامه از...

رئیس سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری یزد ضمن تشریح ویژه برنامه‌های عید قربان تا عید مباهله در یزد، مسابقه بزرگ «علاوه‌تر» را گل سر سبد این برنامه‌ها خواند.

به گزارش مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری یزد - عباس ملازینلی رئیس سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی روز چهارشنبه هشتم اَمردادماه در جمع خبرنگاران در محل این سازمان، ضمن تبریک اعیاد پیشرو و دهه امامت و ولایت، اظهار کرد: ستاد مبشر غدیر سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری یزد امسال با توجه به شیوع کرونا، برنامه‌های متفاوتی را جهت گرامیداشت این ایام شادی و سرور برای شهروندان تدارک دیده و سعی کرده تا ویژه‌برنامه‌های مذکور را متناسب با این شرایط طراحی کند.

وی با بیان اینکه ۳۰ ویژه برنامه با اعتبار اولیه قریب هشت میلیارد ریال در بخش‌های مختلف برای فراهم کردن نشاط و شادی یزدی‌ها از ۱۰ تا ۲۴ اَمردادماه جاری تدارک دیده شده است، از فاخرترین این برنامه‌ها را مسابقه بزرگ «علاوه‌تر» به کارگردانی «مسیح دهقانی» و مدیریت تولید«فرزاد فیضی» معرفی کرد و آن را گل سر سبد برنامه‌های ستاد مبشر در این ایام خواند.

رئیس سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری یزد نوآوری و ایده‌پردازی خوب در این برنامه، طنز  و سرگرمی با درون مایه‌ی آموزشی با محوریت غدیر را ستود و گفت: این مسابقه که تاکنون نیمی از ضبط اولیه آن تاکنون انجام شده، با حضور هشت تیم خانوادگی چهار نفره با سرگروهی یکی از هنرمندان استان برگزار می‌شود و قرار است تا از عید قربان تا عید غدیر هر شب به مدت ۵۰ دقیقه از صفحه «یزد فرهنگ» سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری و دیگر شبکه‌های اجتماعی در فضای مجازی به نمایش درآید.

ملازینلی از دیگر برنامه‌های ستاد مبشر غدیری شهرداری یزد در این روزها را برگزاری مسابقات طنز «کُدُمبه»، کتابخوانی «روی دست آسمان» در بازه زمانی روز عرفه تا عید مباهله، ارائه طرح‌های مختلف اینفوگرافی با موضوع غدیر، اهدای کتب فرهنگی با موضوع غدیر به نوجوانان و همچنین مسابقات قرانی، ورزشی و غیره ذکر کرد.

وی به مشارکت ویژه محلات در برگزاری برنامه‌های غدیر در سال‌های گذشته در قاب برپایی ایستگاه‌های توزیع شربت و شرینی اشاره کرد و گفت: امسال با توجه به شیوع کرونا، این مشارکت صرفاً در قالب آذین بندی محلات انجام خواهد شد.

رئیس سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری یزد از انجام نورافشانی در قریب ۱۵ نقطه شهر در شب اعیاد قربان، غدیر خم و عید مباهله خبر داد و افزود: علاوه بر فضاسازی و نورپردازی نقاط مختلف شهر که در مورد آنها انتقال پیام غدیر مورد نظر بوده است، در این ایام حرکت کارنوال‌های شادی را نیز در مناطق مختلف شهر یزد با تاکید بر اجرای برنامه‌ها در حین حرکت و به دور از ایجاد تجمعات با توجه به شیوع بیماری کرونا را نیز شاهد خواهیم بود.

ملازینلی از برگزاری پویش‌های مختلف از جمله اطعام نیازمندان در عید غدیر و نیز پویش خانواده غدیری در این ایام خبر داد و تصریح کرد: شهروندان می‌توانند فیلم و تصاویر جشن‌های خانوادگی خود در این ایام شادی را که با خلاقیت و توانمندی‌های خانواده برپا می‌شود به صفحه «یزد فرهنگ» ارسال و برنده جایزه‌های ویژه این پویش شوند.

وی به برگزاری وی‍ژه برنامه‌هایی برای مناطق حاشیه‌ای شهر که عمدتاً محل سکونت اهل سنت است، اشاره و در ادامه نیز اعلام کرد: در دهه امامت و ولایت امسال طرحی با عنوان «ازدواج علوی» را با مشارکت بانک‌های مختلف استان در قالب اعطای تسهیلات وی‍ژه به زوج‌هایی که در این ایام ازدواج می‌کنند، برگزار خواهد شد.

رئیس سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری یزد از دیگر برنامه‌های ستاد مبشر غدیر از عید قربان تا عید مباهله در یزد را طراحی و پخش کلیپ‌هایی با موضوع غدیر، احتزار پرچم بزرگی مزین به نام امیرالمومنی(ع) در میدان امام علی(ع) شهر یزد و مشارکت در برگزاری ویژه برنامه‌ی تلویزیونی برای کودکان و نوجوانان با عنوان نوجوانه‌ها، نام برد.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری یزد

    منبع خبر

    شهرداری یزد

    شهرداری یزد

    شهرداری یزد یک شهرداری در شهر یزد می باشد

      نظرات