احداث موزه آب ضرورت دارد/نشست ماهانه با شرکت آب منطقه ای...

احداث موزه آب ضرورت دارد/نشست ماهانه با شرکت آب منطقه ای...

نماینده مردم گرگان وآق قلا در مجلس شورای اسلامی در دیدار مسئولین شرکت آب منطقه ای گلستان با ایشان اظهار کرد: آب حیاتی ترین عامل زندگی انسان ها محسوب می شود و امروز اطلاعات امیدوار کننده ای در گزارش های شرکت آب منطقه ای گلستان دیده شد.

به گزارش روابط عمومی شرکت آب منطقه ای گلستان، دکتر غلامرضا منتظری در این جلسه که با حضور سرپرست ، معاونین و مدیران شرکت برگزار شد، افزود: از نوع نگاه شما به افق پیش رو تشکر می کنم، که هم برنامه های بلند مدت را پیش بینی کرده و هم به نیازهای ضروری اجتناب ناپذیر در قالب برنامه های کوتاه مدت توجه کرده اید ،که نشان تدبیر مدیریت و همکاران مجموعه است.

نماینده مردم شهرستان های گرگان و آق قلا در این جلسه افزود: فهرستی از انتظارات ، مشکلات و موانع شرکت را کد بندی شده در بخش های مختلف به تفکیک، برای مجمع ارسال کنید که بتوانیم هم در سطح استانی و هم ملی موارد را پیگیری کنیم.

دکتر منتظری بیان کرد: فهرستی از مصادیق تعرض ها، بی توجهی به حریم رودخانه ها و ....مواردی که توسط برخی متخلفین و افراد ذینفع نادیده گرفته می شود، برای مجمع ارسال شود.

وی با بیان اینکه نوع نگاه به کارکرد رودخانه کاملا انتفاعی شده است و رودخانه ازکارکرد طبیعی خودش خارج شده است، گفت: این در حالی است که در سیل نقش عوامل انسانی کمرنگ دیده می شود، ولی نقش عوامل انسانی پررنگ است و نباید بر خلاف مسیر طبیعت حرکت کرد.

دکتر منتظری تصریح کرد: منابع اعتباری شرکت در بحث استانی و ملی پاسخگو نیست. در این بخش هم تلاش داریم از منابع مورد نیاز شما دفاع کنیم.

نایب رئیس کمیسون فرهنگی مجلس شورای اسلامی در ادامه با بیان اینکه، حوزه فرهنگ تدریجی اثر میگذارد و تدریجی هم تغییر می کند، گفت: فرهنگ مقوله مهمی است و تلاش کنید از تمام ظرفیت ها مانند ائمه جمعه، سازمان تبلیغات، مطبوعات و رسانه ها در بحث فرهنگ سازی استفاده کنید و تعامل داشته باشید.

دکتر منتظری اظهار کرد: موزه آب میراث تمدنی است که نباید به فراموش سپرده می شود، بنابراین احداث موزه آب ضرورت دارد ودر این راستا جلسه مشترکی با اداره کل میراث فرهنگی و شهرداری شکل بگیرد تا بتوان گام های اولیه را در بحث موزه برداشت.

دکتر منتظری با بیان اینکه آمادگی بازدید از شرکت و پروژه های توسعه ای و تاسیسات آبی شرکت را داریم، افزود: نشست ماهانه با شرکت آب منطقه ای با دستور جلسه مشخص برای پیگیری طرح هاو برنامه انجام شود.

لینک اصل خبر در سایت شرکت سهامی مادر تخصصی مدیریت منابع آب ایران

    منبع خبر

    شرکت سهامی مادر تخصصی مدیریت منابع آب ایران

    شرکت سهامی مادر تخصصی مدیریت منابع آب ایران

    شرکت سهامی مادر تخصصی مدیریت منابع آب ایران یک شرکت در شهر تهران می باشد

      نظرات