لایروبی و تعریض بیش از ۲۰ هزار متر مربع از بستر رودخانه شادچای در...

مدیر امور منابع آب رباط کریم و بهارستان از لایروبی، پاکسازی و تعریض بستر رودخانه شادچای در محدوده روستای خیرآباد و اورین از توابع شهرستان بهارستان به منظور افزایش ظرفیت آبگذری در مواقع بحران سیلاب خبر داد.

به گزارش روابط عمومی آب منطقه ای تهران، "عبدالناصر ابراهیمی" با اعلام مطلب فوق اظهار داشت: رودخانه شادچای در محدوده روستای خیرآباد و اورین از توابع شهرستان بهارستان از سوی امور منابع آب به عنوان نقاط حادثه خیز در مواقع بحران سیلاب اعلام و معرفی شده است که با توجه به حساسیت موضوع و در جهت افزایش آبگذری رودخانه و عبور ایمن سیلاب احتمالی نسبت به لایروبی و پاکسازی بستر رودخانه اقدام شد.

وی در ادامه افزود: به منظور افزایش ظرفیت آبگذری در مواقع بحران سیلاب به طول هزار و ۳۰ متر، عرض ۱۰ متر و حجم خاکبرداری حدوداً ۲۲ هزار و ۶۶۰ مترمربع تعریض و تعمیق بستر اقدام گردید.

ابراهیمی در پایان خاطر نشان کرد: رصد و پایش تمامی رودخانه های واقع در محدوده عملیات این امور در راستای عبور ایمن سیلاب های احتمالی توسط مامورین مربوطه صورت می پذیرد و این موضوع تا ظرفیت کامل و رفع بحران از منطقه ادامه خواهد داشت و از طرف اکیپ گشت و بازرسی امور منابع آب بهارستان پیگیری خواهد شد.

لینک اصل خبر در سایت شركت آب منطقه‌ای تهران

    منبع خبر

    شركت آب منطقه‌ای تهران

    شركت آب منطقه‌ای تهران یک سازمان دولتی می باشد

      نظرات