شهروندان به خود و کادر درمان رحم کنند

شهروندان به خود و کادر درمان رحم کنند

سونیا اندیش در بازدید امروز خود به همراه شهردار تبریز از محل غسالخانه وادی رحمت در گفتگو با شهریار، اظهار کرد: از وقتی که بحران کرونا به وجود آمده است، تمامی ارگان ها و سازمان های درگیر این مسائل تلاش می کنند تا تلفات ناشی از این بیماری کمتر شود.

او ادامه داد: وزارت بهداشت و بیمارستان ها و دیگر متولیان حوزه بهداشت و درمان و همچنین متولیان دفن متوفیان، به صورت شبانه روزی زحمت می کشند.

نایب رئیس شورای اسلامی شهر تبریز گفت: متاسفانه بعضی مواقع از ارزش کار عزیزان غسال غفلت می شود و ما امروز به همراه شهردار به محل غسالخانه وادی رحمت آمدیم تا این آقایان و خانم های غسال که چند ماهی است درگیر شرایط بحرانی هستند، تشکر کنیم و پیگیر وضعشان باشیم.

او افزود: از شهروندان عزیز می خواهیم که به خاطر جان خودشان و کادر درمان که واقعا فرسوده شده اند، و همچنین عزیزانی که در کمال مظلومیت و شرایط سخت زحمت دفن و کفن متوفیان را می کشند، پروتکل های بهداشتی را رعایت کنند و ماسک بزنند.

اندیش یادآور شد: این روزها افزایش تعداد تلفات کرونا شیب تندی دارد و امروز که در محل غسالخانه وادی حضور یافتیم، مشخص شد که خروجی وضعیت قرمز این است که تعداد متوفیان روز به روز بیشتر می شود.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری تبریز

    منبع خبر

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز یک شهرداری در شهر تبریز می باشد

      نظرات