تمدید 3 ماهه لایحه حمایتی مدیریت شهری از صنوف

تمدید 3 ماهه لایحه حمایتی مدیریت شهری از صنوف

تمدید 3 ماهه لایحه حمایتی مدیریت شهری از صنوف

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی شورای اسلامی شهر مشهدمقدس، رمضانعلی فیضی با اشاره به بررسی لایحه حمایتی شهرداری به منظور کاهش از آسیب‌های اجتماعی و اقتصادی ناشی از کرونا در جلسه امروز کمیسیون فرهنگی و اجتماعی، اظهارکرد: این لایحه بدنبال حمایت از اقشاری است که بخاطر شیوع ویروس کرونا متضرر شده و آسیب‌‎های جدی دیده‌اند.

فیضی با بیان اینکه لایحه پیشنهادی قبلی شهرداری درخصوص حمایت از اصناف و معافیت‌هایی که برای آنها درنظر گرفته شده بود، مختص 3 ماهه نخست امسال بوده، گفت: براساس لایحه جدید، این معافیت برای 3 ماه دوم سال نیز در موضوعاتی چون بخشودگی عوارض و اجاره مستاجران شهرداری و ... تمدید خواهد شد و اصناف و بخش‌های بیشتری را بنا به تشخیص ستاد استانی مبارزه با کرونا شامل می‌شود تا بتوانند این واحدها به فعالیت خود ادامه دهند.

نایب رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای شهر مشهد خاطرنشان کرد: لایحه پیشنهادی شهرداری در حال حاضر در کمیسیون‌های مختلف شورای شهر در حال پایش است تا به صورت تخصصی از منظر و نگاه هرکدام مورد بررسی قرار گیرد.

فیضی افزود: این مصوبه بدون شک موجب تحمیل هزینه دیگری به شهرداری می‌شود ولی رویکرد ما، حمایت از اصناف بوده که استمرار خواهد داشت؛ بار مالی این لایحه نیز پس از سنجش نهایی و بررسی کامل از سوی معاونت مالی شهرداری مشهد اعلام می‌شود.

لینک اصل خبر در سایت شورای شهر مشهد

    منبع خبر

    شورای شهر مشهد

    شورای شهر مشهد یک شورای شهر در شهر مشهد می باشد

      نظرات