رشد بیش از 4 درصدی مصرف برق بخش صنعتی در استان البرز

رشد بیش از 4 درصدی مصرف برق بخش صنعتی در استان البرز

به‌گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت نیرو (پاون)، "بهنام بیات" با بیان اینکه امسال رشد مصرف برق در بخش صنعتی در مدت مشابه نسبت به سال گذشته بیش از 4 درصد رشد داشته و رشد کل مصرف بار استان یک درصد بوده است، افزود: این نشان می‌دهد مشترکان صنعتی بیشتر مصرف می‌کنند و مشترکان خانگی و تجاری کمتر یعنی درک متقابلی بین برق و مردم به وجود آمده که ما مدیریت مصرف کنیم که هر چه چرخه صنعت بیشتر بچرخد استان رو به صنعتی شدن و اشتغال‌زایی و حرکت‌های نوین در کار و صنعت رخ می‌دهد و ما از مردم تشکر می‌کنیم.
بیات در ادامه اظهار کرد: سال گذشته کلنگ اولین پست 400 کیلوولت استان البرز در باغستان زده شد و فاز اول آن در سال آینده افتتاح خواهد شد.
در ادامه عزیزاله شهبازی استاندار البرز تصریح کرد: توصیه می‌شود که مردم در بخش‌های اداری، خانگی، تجاری در مصرف آب و برق صرفه‌جویی کنند و در بخش صنعتی تا جائی که به تولید آسیبی نرسد.
وی در ادامه افزود: در شرکت توزیع نیروی برق استان البرز از فناوری‌های روز استفاده شده که در حال حاضر بیش از 60 درصد کنتورهای مصارف برق استان به عبارتی 33 هزار مشترک تک فاز از راه دور قرائت می‌شود.
وی در پایان از مردم استان به جهت صرفه‌جویی در مصرف آب و برق و همراهی آنها با صنعت تشکر کرد و گفت: بیش از 46 درصد پست 400 کیلوولت استان البرز در منطقه باغستان پیشرفت داشته است که با پیگیری‌های لازم این پست سال آینده افتتاح خواهد شد.
لینک اصل خبر در سایت وزارت نیرو

    منبع خبر

    وزارت نیرو

    وزارت نیرو

    وزارت نیرو

      نظرات