واریز پیش پرداخت 40 میلیون تومانی اولویت کنونی طرح اقدام ملی مسکن

واریز پیش پرداخت 40 میلیون تومانی اولویت کنونی طرح اقدام ملی مسکن

به گزارش اداره ارتباطات و اطلاع رسانی راه و شهرسازی استان تهران ؛ خلیل محبت خواه  با اعلام این خبر گفت : بی اطلاعی و غفلت پیش خریداران ( واجدین شرایط اقدام ملی ) و عدم واریز وجه  سبب آسیب به طرح خواهد شد ، ساخت و ساز را فرسایشی کرده و مانع خانه دار شدن متقاضیان می شود.

وی تصریح کرد ؛ این طرح در صورتی طی 18 ماه الی دو سال به پایان خواهد رسید که با تاخیر در پرداخت مواجه نشویم.

محبت خواه گفت: واجدینی که نسبت به واریز آورده نقدی اولیه (40 میلیون تومان) اقدام نکنند به منظور جلوگیری از تبعات احتمالی طولانی شدن پروژه ساخت و ساز و همچنین جلوگیری از تضییع حقوق سایر متقاضیان از پروژه اقدام ملی حذف می شوند و افرد جدیدی جایگزین خواهند شد .

وی سایر اقساط پرداختی را بر اساس ارقام تائید شده وزارت راه و شهرسازی و بر اساس جدول زمان بندی انعقاد قرارداد و منطبق با پیشرفت پروژه عنوان کرد و گفت : طرح اقدام ملی مسکن برای دهک های 4 الی 7 و خانه دار شدن این اقشار طراحی شده است و پرداخت آورده اولیه نیز بر اساس توان مالی این دهک ها پیش بینی و در نظر گرفته شده است.

محبت خواه همچنین در پایان خواستار تسهیلات 50 درصدی برای دهک های مذکور و همکاری شهرداریها در این خصوص و پیشبرد طرح اقدام ملی شد و گفت: اقدام سریع شهرداریها بسیار ضروری است و اگر باور داشته باشیم که این اقدام یک اقدام ملی است تمام نهادها و ارگانها می بایست پای کار بیایند.

لینک اصل خبر در سایت اداره کل راه و شهرسازی استان تهران

    منبع خبر

    اداره کل راه و شهرسازی استان تهران

    اداره کل راه و شهرسازی استان تهران یک سازمان دولتی می باشد

      نظرات