پرونده های کمیسیون ماده ۱۰۰ سیستمی شده است/ ساماندهی بیش از ۱۲ هزار پرونده در ایام کرونایی

پرونده های کمیسیون ماده ۱۰۰ سیستمی شده است/ ساماندهی بیش از ۱۲ هزار پرونده در ایام کرونایی

به گزارش شهریار، محمد عزتی امروز در جلسه شورای شهر تبریز اظهار کرد: برابر مصوبه شورای شهر، ساماندهی مصوبه‌های کمیسیون ماده ۱۰۰ به عهده شهرداری بود و بر این اساس آرشیو کمیسیون ماده ۱۰۰ توسط معاونت شهرسازی ساماندهی شده است.
او ادامه داد: ۳۰۰  هزار پرونده شامل ۱۳ میلیون صفحه آرشیو داریم که از سال ۸۶ هر کسی به شهرداری مراجعه کرده، پرونده و آرشیو شده است. همچنین در اصلاح روند سابق، پرونده‌های ما تک برگی شد تا مانع جعل و یا اضافه کردن مواردی به آن شود. خدمات ما در این برگه با ارائه کدی مشخص شده است.
معاون شهرسازی شهردار تبریز عنوان کرد: در راستای سیستمی کردن خدمات، مابرای هر خدمتی، اعم از پروانه و انشعاب و دیوارکشی، سیستم طراحی کرده ایم.
او افزود: نقشه یکپارچه طرح تفصیلی تبریز را در سایت بارگذاری کردیم که بر این اساس شهروندان می‌توانند با مراجعه به سایت، از طرح تفصیلی منطقه و ملک خود و یا املاکی که قرار است خریداری شود، اطلاعات به‌روز دریافت کنند.
عزتی با بیان اینکه هدف گذاری معاونت شهرسازی شهرداری تبریز، ارتقای سطح کیفی و اصلاح خدمات کمیسیون است، گفت: طی پایشی که انجام شد، کمیسیون‌های ما از ۲۰ به ۱۳ رسید که پنج کمیسیون بدوی و هفت کمیسیون تجدید نظر داریم. همچنین در ارائه سیستمی پرونده‌های کمیسیون ماده ۱۰۰، بیش از ۱۲ هزار پرونده در ایام کرونایی ساماندهی شده است.
او با اشاره به اینکه اصلاح ابلاغیه کمیسیون به ماده ۱۰۰ به‌صورت مرتب با ارائه توضیحات صادر می‌شود، اظهار کرد: اکنون هیچ پرونده‌ای به صورت فیزیکی وجود ندارد و همه پرونده ها سیستمی است و از طریق سیستم پیامکی آخرین وضعیت پرونده به مالک اطلاع داده می‌شود و رای صادره همزمان به منطقه نیز ابلاغ می‌شود.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری تبریز

    منبع خبر

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز یک شهرداری در شهر تبریز می باشد

      نظرات