دیدار مدیر عامل و جمعی از مدیران آبفا شیراز با رئیس شورای سیاست گذاری ائمه جمعه فارس

به گزارش روابط عمومی و آموزش همگانی آبفا شیراز، در نشست دوستانه حجت‌الاسلام حسین ملک مکان، رئیس شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه فارس با بهمن بهروزی، رئیس هیئت‌مدیره و مدیرعامل و نیز علي شباني، معاون خدمات مشتركين و درآمد؛ بهرام زاهدي، مدير دفتر روابط عمومي و آموزش همگاني و همچنین مجتبي فرهادي، بازرس ويژه مديرعامل در پيگيري امور مربوط به نمايندگان و ... که در دهه امامت و ولایت برگزار شد رئیس شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه فارس با قدردانی از خدمات و تلاش‌های آبفا شیراز به اهمیت و حساسیت خدمت‌رسانی به مردم پرداخت و گفت: شرکت آبفا شیراز مکانی پرتردد از ارباب‌رجوع است.

حجت‌الاسلام حسین ملک مکان به اهمیت نقش آب‌رسانی به مردم تأکید کرد و افزود: آب‌رسانی با وقوع چند سال خشک‌سالی و مصرف بالای مردم کار سختی است که امید داریم باتدبیر در امر خدمت‌رسانی و الطاف الهی بخشی از مشکلات از بین برود.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به اهمیت نقش ائمه جماعات و واعظان اشاره کرد و اظهار داشت: در راستای فرهنگ‌سازی مصرف آب و پرهیز از اسراف باید عمل شود.

در این نشست رئیس هیئت‌مدیره و مدیرعامل آبفا شیراز، بهمن بهروزی به ارائه گزارشی از عملکرد آبفا شیراز در امر خدمت‌رسانی به مردم پرداخت.

این مقام مسئول در بخش دیگری از سخنان خود به افزایش مصرف چشم‌گیر آب با روشن شدن کولرهای آبی همراه با مبارزه با کرونا اشاره کرد و در پایان سخنان خود خواستار سخنرانی ائمه جماعات و نیز تشویق و ترغیب مردم به مدیریت مصرف و صرفه‌جویی در مصرف آب شد.

لینک اصل خبر در سایت شرکت آب و فاضلاب شیراز

    منبع خبر

    شرکت آب و فاضلاب شیراز

    شرکت آب و فاضلاب شیراز

    شرکت آب و فاضلاب شیراز یک شرکت در شهر شیراز می باشد

      نظرات