ماهانه ۱۰۰ میلیارد تومان حقوق پرداخت می شود

ماهانه ۱۰۰ میلیارد تومان حقوق پرداخت می شود

به گزارش شهریار، سونیا اندیش امروز در دیدار شهردار تبریز و حسین فتحی مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی آذربایجان شرقی گفت: در آغاز این دوره شورا و شهرداری تبریز با برخی مشکلات و نابسامانی در قرارداد نیروهای کاری مجموعه روبه رو شدیم که از همان زمان برای سامان دهی و یکسان سازی قرادادها تلاش می کنیم.

وی افزود: این مشکلات در تعدد نوع قراردادهای کاری بر اثر نداشتن اطلاع کافی از مفاد قانون کار به وجود آمده بود که مدیریت شهری و شخص شهردار تبریز برای سامان دهی این وضع تلاش می کند و امیدواریم با تعامل سازنده اداره کل تعاون کار و رفاه اجتماعی شاهد حل مشکلات در این خصوص باشیم.

اندیش در ادامه گفت: شهردار تبریز شخصی فعال و دلسوز مجموعه است که در زمینه فسادستیزی تلاش فراوانی می کند و با سامان دهی نیروهای انسانی سالم در شهرداری، برای رشد این مجموعه گام های مهمی برداشته است.

نائب رئیس شورای اسلامی شهر تبریز در تشریح وضع مالی شهرداری از پرداخت ماهانه ۱۰۰ میلیارد تومان حقوق در این مجموعه خبر داد و گفت: امیدواریم ساماندهی نیروهای کار طبق قانون و با همکاری اداره کل کار استان پیگیری شود.

حسین فتحی به تازگی با حکم  وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی جایگزین میر احد حسینی و به سمت مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان آذربایجان‌شرقی منصوب شده است.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری تبریز

    منبع خبر

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز یک شهرداری در شهر تبریز می باشد

      نظرات