مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان: افزایش بی سابقه مصرف برق در شب های استان کهگیلویه و بویراحمد

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان: افزایش بی سابقه مصرف برق در شب های استان کهگیلویه و بویراحمد

» مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کهگیلویه و بویراحمد از افزایش از افزایش 9 درصدی مصرف برق در شب های این استان در ساعات اوج بار خبرداد و اظهارداشت: این افزایش مصرف بی سابقه بوده است.

به گزارش روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان، " داود راهزادی " با بیان این مطلب گفت: میزان مصرف برق در ساعات اوج بار شبانه در استان کهگیلویه و بویراحمد از مرز 460 مگاوت گذشته که نشان از رشد بی سابقه مصرف برق در ساعات شبانه این استان می دهد.

وی میزان مصرف برق در این استان در ساعات اوج بار روزانه را 442 مگاوات عنوان و اظهارداشت: میزان مصرف برق در شب از رشد 9 درصدی برخودار بوده و در روز این میزان مصرف، از رشد شش برخودار است.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کهگیلویه و بویراحمد، مهمترین دلایل افزایش مصرف برق در شب را روشنایی های معابر و گرمای زیاد شبانه در مناطق گرمسیری ذکر و خاطرنشان کرد: میزان مصرف برق شبانه نسبت به مدت مشابه سال قبل اکنون از مرز 40 مگاوات اختلاف گذشته است.

راهزادی، رکوردار میران مصرف برق در این استان را شهرستان گچساران با 167 مگاوات دانست و یادآورشد: میزان رشد مصرفی در این شهرستان نسبت به سال گذشته 9 مگاوات است.

265 هزار اشتراک برق در استان کهگیلویه و بویراحمد وجود دارد.



لینک اصل خبر در سایت شرکت توزیع نیروی برق استان کهکیلویه و بویراحمد

    منبع خبر

    شرکت توزیع نیروی برق استان کهکیلویه و بویراحمد

    شرکت توزیع نیروی برق استان کهکیلویه و بویراحمد

    شرکت توزیع نیروی برق استان کهکیلویه و بویراحمد یک شرکت در شهر یاسوج می باشد

      نظرات