بهره‌برداری از بوستان اهل قلم تا پایان آبان‌ماه

بهره‌برداری از بوستان اهل قلم تا پایان آبان‌ماه

سیدرضا کرسوی در گفت‌وگو با برنامه #صبح_سیلک تصریح کرد: بوستان اهل قلم با طراحی و مصالح خاص متنوع دارای فضاهای کاملی مثل مسیر دوچرخه سواری، زمین بازی کودک، سرای 200 متر مربعی اهل قلم، 4 هزار مترمربع فضای سبز، آب نما، وسایل تندرستی، نمازخانه و... است.

وی هدف از ساخت بوستان اهل قلم را افزایش سرانه فضاهای سبز و ورزشی در فاز دوم شهرک ناجی‌آباد عنوان کرد و افزود: نوع فضاها،طراحی آن، نوع بلوک‌بندی‌ها و جدول‌گذاری‌ها و آب‌نمای این پروژه تقریبا در کاشان کم‌نظیر است و سرانه ورزشی مناسبی ارائه می‌دهد.

معاون عمران و ترافیک منطقه دو شهرداری با اشاره به اجرای 180 هزار مترمربع آسفالت در سطح معابر منطقه دو طی سال گذشته تأکید کرد: بلوار امام رضا(ع) با حجم آسفالت‌ریزی 30 هزار مترمربع و بلوار کاج با حجم 17هزار مترمربع جزو مهم‌ترین پروژه‌های عمرانی منطقه محسوب می‌شود.

کرسوی افزود: زیرسازی بلوار بوستان و کوی 12 متری شهید قسمت کننده از پروژه‌های مهم در دست اقدام منطقه دو در سال جاری است و با توجه به کمبود منابع و اعتبارات، اجرای آسفالت معابر پرترددی مثل این محورها بیشتر مورد توجه قرار گرفته است.

معاون عمران و ترافیک منطقه دو شهرداری از اجرای 5 هزار متر مربع بتن‌ریزی در معابر فاز دوم شهرک ناجی آباد خبر داد و تصریح کرد: این نوع بتن‌ریزی با ویژگی‌هایی مثل حفظ محیط زیست، مقاومت بالا، تسهیل مرمت و... به عنوان جایگزینی برای آسفالت قرار گرفته و در سطح معابر تکمیل شده اجرا می‌شود.

کرسوی با تاکید بر لزوم اجرای آسفالت معابر پرتردد منطقه تا پایان شهریورماه افزود: اجرای بلوک فرش هم جایگزین دیگری برای آسفالت معابر 100 درصد تکمیل شده است که بن‌بست بوده، تردد آنچنانی ندارد و محدودیت منابع آسفالت را جبران می‌کند.
لینک اصل خبر در سایت شهرداری کاشان

    منبع خبر

    شهرداری کاشان

    شهرداری کاشان

    شهرداری کاشان یک شهرداری در شهر کاشان می باشد

      نظرات