آغاز عملیات اجرایی فاز دوم پروژه زیرگذر کاشان

آغاز عملیات اجرایی فاز دوم پروژه زیرگذر کاشان

حسینعلی وکیل در ارتباط تلفنی با برنامه رادیویی #صبح_سیلک گفت: شمع‌های به عمق 20 متر اجرا و مراحل بتن‌ریزی، آرماتوربندی و عملیات خاک‌برداری انجام می‌شود.

وی با اشاره به اجرای بخش پل روبروی شرکت نفت افزود: مرحله دوم در میدان شهید منتظری در حال خاک‌برداری است.

به گفته وی، عملیات آزادسازی فاز دوم نیز به اتمام رسیده و رفع موانع ساختمان راهور و فرماندهی نیروی انتظامی با کمک این دستگاه‌ها صورت گرفته است.

عضو شورای اسلامی شهر خاطرنشان کرد: کار انتقال و جابه‌جایی شبکه‌های تأسیساتی در فاز دوم در حال انجام است و شرکت‌های تأسیساتی و خدمت‌رسان در این زمینه فعالند و عملیات شمع‌کوبی فاز دوم پروژه نیز در حال اجراست.

وکیل با تأکید بر اینکه امیدواریم با این سرعت، عمده کار پیشرفت پروژه تا برنامه زمان‌بندی شده انجام شود عنوان کرد: با وجود 2 تا 3 درصد تاخیر در پروژه، اما با توجه به برنامه‌ریزی اتمام آن تا پایان خرداد سال 1400 انتظار داریم اجرا و تکمیل پروژه تا بازه زمانی مورد نظر صورت گیرد.

▫️وی یادآور شد: علت این تاخیر علاوه بر مشکلات آزادسازی‌ها و موانع خطوط انتقال حامل‌های انرژی، افزایش چشمگیر هزینه‌ها و البته اتفاقات پیش‌بینی نشده مانند شیوع بیماری کرونا و توقف عملیات اجرایی بود که امیدواریم بتوان بخشی از آن را جبران کرد.

وکیل با بیان اینکه مسیر بلوار قطب راوندی به کمربندی، شریان اصلی شهر را تشکیل می‌دهد گفت: بنا به مطالعات انجام شده، این مسیر پرترافیک از اولویت‌های مهم باز کردن گره‌های ترافیکی کاشان به شمار می‌رود.

وی با اشاره به اینکه تقاطع بلوار معمار و میدان ولی‌عصر(عج) از مسیرهای با تردد بالاست که سرعت پایین خودروها یکی از محدودیت‌ها در آن نقطه است عنوان کرد: انجام این پروژه می‌تواند گره‌ها را رفع کند و سرعت 70 تا 80 کیلومتر در ساعت را برای خودروها فراهم کند.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری کاشان

    منبع خبر

    شهرداری کاشان

    شهرداری کاشان

    شهرداری کاشان یک شهرداری در شهر کاشان می باشد

      نظرات