همکاری پلیس راهور در شرایط خاص ترافیکی دراجرای پروژه ها قابل تقدیر است

همکاری پلیس راهور در شرایط خاص ترافیکی دراجرای پروژه ها قابل تقدیر است


مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان گیلان در جلسه شورای ترافیک رشت :

همکاری پلیس راهور در شرایط خاص ترافیکی دراجرای پروژه ها قابل تقدیر است

به گزارش دفتر روابط عمومی و آموزش همگانی شرکت آب و فاضلاب استان گیلان، در جلسه شورای ترافیک شهرستان رشت در محل فرمانداری، مدیرعامل این شرکت ضمن تقدیر از همکاری دستگاههای اجرایی در روند اجرای پروژه های آب و فاضلاب ، همکاری پلیس راهور در رفع مشکلات ترافیکی در اجرای پروژه های این شرکت را قابل تقدیر دانست.

سیدمحسن حسینی رئیس هیأت مدیره و مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان گیلان در جلسه شورای ترافیک رشت با اشاره به اینکه بزرگترین نعمت خدا به انسان حیات است تصریح کرد: شورای ترافیک شهر رشت برای حفظ حیات انسان، تلاش و کوشش دارد تا شرایطی فراهم نماید که خطری متوجه مردم در زندگی روزمره نباشد.

وی آب را نیز یکی از مهمترین نعمت های خدا دانست و افزود: از ابتدای زندگی، بشر به آب احتیاج داشته و بزرگترین تمدن بشری نیز در کنار منابع آب شکل گرفته است و با افزایش تکنولوژی و رشد جمعیت این امکان فراهم شد که از مسیرهای طولانی تر به منابع آبی دست یابیم.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان گیلان با بیان اینکه آب شرب شهر رشت از سد شهر بیجار تأمین می شود افزود: پس از انتقال آب به تصفیه خانه و طی مراحل تصفیه ، آب به 16 شهر استان منتقل می شود تا به راحتی و به میزان کافی در دسترس مردم قرار گیرد.

وی در ادامه گفت: شرکتهای خدمات رسان همچون شرکت آب و فاضلاب، بسیار وابسته به همکاری دستگاههای دیگر مانند: شهرداری ، بخشداری ، فرمانداری، راهداری ، پلیس راه و پلیس راهور می باشد و با توجه به اینکه در استان پروژه های مختلفی همچون خط انتقال سنگر به کوچصفهان و خمام به خشکبیجار و روستاهای در مسیر در حال اجراست تا مردم منطقه از آب تصفیه خانه بزرگ گیلان بهره مند شوند بدلیل شرایط خاص ترافیکی در اجرای برخی از پروژه ها، اگر همکاری سایر دستگاهها نباشد افتتاح پروژه ها امکانپذیر نخواهد بود.

مهندس حسینی ضمن تقدیر از همکاری تمامی دستگاههای اجرایی تصریح کرد: پروژه ها زمانی به نتیجه خواهد رسید که مجموعه عوامل، همکاری مناسبی داشته باشند و در اجرای پروژه های آب و فاضلاب این همکاری ملموس بود.

وی با اشاره به افزایش تراکم در نقاط مختلف شهر رشت اظهار داشت: در خطوط انتقال آبرسانی باید اصلاحاتی انجام شود که تکمیل بخشی از رینگ شهر رشت، اتصال شرق به غرب و میدان شهدای گمنام به میدان جهاد از اهم این موارد می باشد.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان گیلان توسعه شبکه فاضلاب در مناطق مختلف شهر رشت را از جمله پروژه هایی اعلام کرد که در حین اجرا منجر به تغییر مسیر حرکت خودروها خواهد شد و با توجه به ایجاد ترافیک ، همکاری مضاعف پلیس راهور در روند اجرا بسیار حائز اهمیت است.

وی ضمن تقدیر و تشکر از صبر و بردباری شهروندان در مشکلات ترافیکی ناشی از اجرای پروژه های آب و فاضلاب تصریح کرد: این پروژه ها منجر به افزایش خدمات و رفاه مردم خواهد شد و باعث توزیع مناسب آب در شهرهای مختلف می شود و سعی و تلاش بر این است که از تصفیه خانه بزرگ آب گیلان تأمین آب روستاها و شهرهای مختلف انجام شود و امیدواریم با همکاری و مشارکت عوامل اجرایی پروژه ها در کوتاهترین زمان ممکن اجرا و به بهره برداری برسد.

لینک اصل خبر در سایت شرکت آب و فاضلاب استان گیلان

    منبع خبر

    شرکت آب و فاضلاب استان گیلان

    شرکت آب و فاضلاب استان گیلان

    شرکت آب و فاضلاب استان گیلان یک شرکت در شهر رشت می باشد

      نظرات