ریزگردها مصرف برق را در باشت استان کهگیلویه و بویراحمد بالا برده است

ریزگردها مصرف برق را در باشت استان کهگیلویه و بویراحمد بالا برده است

» مُدیر برق ناحیه باشت در استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: این شهرستان بدلیل همجواری با استان خوزستان از شدت گرمای بالایی برخوردار بوده که اجرای برنامه های مدیریت مصرف برق در این شهرستان باهدف جلوگیری از خاموشی های بابرنامه نسبت به سایر شهرستان ها ضروری تر بنظر می رسد.

به گزارش روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان، " احمد رضایی " با تائید این مطلب افزود: ریزگردها مصرف برق را در باشت استان کهگیلویه و بویراحمد بالا برده که این میزان بطور بی سابقه ای به مرز 40 مگاوات در ساعات اوج بار رسیده است.

وی با تشریح اقدامات صورت گرفته برای مدیریت مصرف در شهرستان باشت از افزایش چهار مگاواتی مصرغ برق در این شهرستان هم خبرداد.
مدیر برق ناحیه باشت در استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: با اجرای برنامه های مدیریت مصرف توانستیم از روند روبه رشد مصرف برق در این شهرستان جلوگیری کنیم.
بگفته رضایی، مصرف برق شهرستان باشت در زمان پیک بار40 مگاوات بوده که اگر برنامه های مدیریت مصرف در این شهرستان اجرایی نمی شد بطور حتم میزان مصرف برق تاکنون از مرز 50 مگاوات بدلیل گرمای شدید گذشته بود.

وی نشست با ائمه جمعه و جماعات، مدیران اجرایی، فرماندهان پایگاههای مقاومت بسیج، مشترکین پرمصرف و سایر مشترکین برق در شهرستان باشت را از جمله برنامه های مدیریت مصرف برق در این شهرستان برشمرد.

مدیر برق ناحیه باشت در استان کهگیلویه و بویراحمد افزود: در ساعات پیک بار مصرف برق در این شهرستان، نظارت های مستمر برنحوه مصرف برق مشترکین پرمصرف صورت می گیرد و در صورت لزوم، برق آنان در زمان پیک بار با هماهنگی معاونت مشترکین قطع و وصل و در این راستا براساس دستورالعمل های شرکت توانیر، تفاهم نامه تشویقی با مشترکین پرمصرف منعقد شده است.

رضایی، تعداد مشترکین برق در شهرستان باشت استان کهگیلویه و بویراحمد را 10 هزار اشتراک عنوان و اظهارداشت: برنامه زمان بندی اضطراری پیک بار با هماهنگی ستاد شرکت توزیع نیروی برق استان در برخی از مناطق شهرستان اجرایی تا از قطع احتمالی شبکه های توزیع برق جلوگیری شود.

وی با اشاره به برخی آمارهای مصرف برق در دستگاههای اداری شهرستان باشت هم تصریح کرد: از مدیران و مسوولان دستگاههای اداری این شهرستان انتظار داریم در زمان پیک بار مصرف از روشن کردن وسایل پرمصرف در صورت نیازنداشتن به این وسایل خودداری کنند.

به گزارش روابط عمومی شرکت، شهرستان باشت از شهرستان های ششگانه گرمسیری و گرمترین شهرستان در این استان محسوب می شود که با یاسوج مرکز استان حدود 100 کیلومتر فاصله دارد.

دمای هوا در برخی اوقات به بیش از 50 درجه در شهرستان می رسد.
لینک اصل خبر در سایت شرکت توزیع نیروی برق استان کهکیلویه و بویراحمد

    منبع خبر

    شرکت توزیع نیروی برق استان کهکیلویه و بویراحمد

    شرکت توزیع نیروی برق استان کهکیلویه و بویراحمد

    شرکت توزیع نیروی برق استان کهکیلویه و بویراحمد یک شرکت در شهر یاسوج می باشد

      نظرات