قدردانی فراکسیون مدیریت شهری از مدیریت شهری تهران

قدردانی فراکسیون مدیریت شهری از مدیریت شهری تهران

http://www.bananews.ir/فراکسیون مدیریت شهری مجلس شورای اسلامی از مدیریت شهری تهران به خاطر تلاش در جهت توسعه حمل و نقل عمومی پایتخت تقدیر کرد.

به گزارش بنانیوز (BanaNews.ir) یک عضو فراکسیون مدیریت شهری مجلس با اشاره به این که با وجود محدودیت های مالی در اجرای طرح های عمرانی، شهرداری تهران توانسته با سرعت قابل توجهی بخش حمل و نقل عمومی را توسعه دهد، گفت: مردم سود اصلی را در توسعه حمل و نقل عمومی می برند و به همین دلیل باید از هر تلاشی که بتواند به مردم کمک کند تا زندگی بهتری داشته باشند، تقدیر کرد.

کاظم دلخوش اظهار کرد: تمام بررسی های انجام شده در فراکسیون مدیریت شهری و کمیسیون های مرتبط در مجلس نشان می دهد شهرداری تهران در راستای خدمت رسانی به مردم در بخش حمل و نقل عمومی بسیار خوب عمل کرده است.

وی تصریح کرد: حمل و نقل عمومی از جمله بخش هایی است که به عنوان یکی از شاخص های اصلی رفاه در جهان مورد ارزیابی قرار می گیرد و هر مسئولی که مدعی است به فکر اجرای عدالت و رفاه مردم است، می بایست صحت ادعای خود در این بخش را مورد سنجش قرار دهد.

دلخوش به پرداخت نشدن به موقع اعتبارات بخش حمل و نقل عمومی از سوی دولت اشاره کرد و افزود: با این که دولت موظف است نیمی از بودجه حمل و نقل عمومی در شهرها را پرداخت کند و گزارش ها حاکی از آن است که چنین پرداخت هایی به موقع صورت نگرفته، با این حال نکته قابل تامل آن است که در شهر تهران عدم پرداخت سهم دولت سبب نشده تا روند توسعه این بخش به تعویق بیفتد.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس در پایان خاطرنشان کرد: با توجه به نام گذاری سال ۹۰ تحت عنوان سال جهاد اقتصادی به نظر می رسد توسعه حمل و نقل عمومی در تهران با شیب بالایی در حال حرکت است و در بخش حمل و نقل عمومی به شاخص های این شعار به خوبی دست پیدا کرده ایم.

 

 

 

    نظرات