برنامه ریزی برای احداث پارک ۱۰۰ هکتاری در شهرک شهید رجایی

برنامه ریزی برای احداث پارک ۱۰۰ هکتاری در شهرک شهید رجایی

برنامه ریزی برای احداث پارک ۱۰۰ هکتاری در شهرک شهید رجایی

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهرداری مشهد، حجت الله حیدری که در ادامه طرح نهضت پاسخگویی، از محل دفتر کار خود، پاسخگوی درخواست های مردمی ۱۳۷ بود، در پاسخ به بخشی از این درخواست ها گفت: یکی از مشکلات منطقه در سال های گذشته، مشکل دفع آبهای سطحی و به دنبال آن آبگرفتگی معابر در هنگام بارندگی بود که در همین خصوص با پروژه هایی که اجرا شده است، تا کنون تمام مسیرهای اصلی انتقال آبهای سطحی به کانال ها و مسیل ها، در سطح منطقه، اجرا شده است و فقط بخش کوچکی در خیابان خوش سیما و همچنین اتصال حر به کال امیرآباد باقیمانده، که آن هم در دست اجراست.
وی در خصوص درخواست های شهروندان در موضوع توسعه فضای سبز نیز عنوان کرد: سرانه فضای سبز این منطقه حدود ۷ متر مربع بوده و کمتر از میانگین شهر مشهد است که این مشکل در ناحیه ۲ و ۳ و در محدوده های امیر آباد، معقول و شهید فولادی پررنگ تر است.
حیدری ادامه داد: در حال پیگیری دو گزینه ممکن برای احداث پارک محلی و توسعه فضای سبز در این محدوده ها هستیم، یکی از این گزینه ها، زمینی به مساحت ۱۳ هکتار، در حد فاصل حر ۹ و ۱۳ بوده و زمینی دیگر به مساحت حدود ۵ هکتار در محدوده امیرآباد و فولادی قرار دارد.
وی با اشاره به اینکه وعده می دهیم یکی از این دو گزینه، یقینا برای احداث پارک محلی انتخاب شده و تا پایان سال، کلنگ احداث آن خواهد خورد، اضافه کرد: پیگیر هستیم تا در صورت موافقت، یک پارک ۱۰۰ هکتاری شهری در محدوده شهرک شهید رجایی نیز احداث شود تا بتوانیم سرانه فضای سبز منطقه را افزایش دهیم.
لازم به ذکر است در پایان، شهردار منطقه ۶ نیز در تماس با تعدادی از شهروندان، از روند پیگیری و انجام درخواست های مردمی ۱۳۷ توسط همکارانش در منطقه ۶ مشهد، مطلع شد.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری مشهد

    منبع خبر

    شهرداری مشهد

    شهرداری مشهد

    شهرداری مشهد یک شهرداری در شهر مشهد می باشد

      نظرات