موافقت با طرح یک فوریتی اعضای شورای شهر در خصوص احداث پارکینگ طبقاتی  ...

موافقت با طرح یک فوریتی اعضای شورای شهر در خصوص احداث پارکینگ طبقاتی ...

موافقت با طرح یک فوریتی اعضای شورای شهر در خصوص احداث پارکینگ طبقاتی در عرصه گودبرداری پروژه نرگس در منطقه ثامن

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهرداری مشهد، در یکصدمین جلسه شورای اسلامی شهر مشهد نظریه کمیسیون خدمات شهری، بهداشت، سلامت، و محیط زیست و نظریه کمیسیون برنامه، بودجه و فناوری اطلاعات و منابع انسانی در خصوص لایحه ای با موضوع اصلاح بند (۲-ب) آیین نامه پرداخت تسهیلات بانکی به طرح های ساماندهی و انتقال مشاغل مزاحم و آلاینده به محل های مجاز نیز مطرح شد.

گفتنی است که در بند ۲ ب (اصلاحی)، وام پرداختی به هر عضو به میزان سقف نصاب معاملات جز و بر اساس اولویت زمان درخواست و نظر کمیته مصوب خواهد بود. این دستور با ۱۳ رای موافق تصویب شد.

در ادامه این جلسه نیز نظریه کمیسیون برنامه، بودجه، فناوری اطلاعات و منابع انسانی و نظریه کمیسیون خدمات شهری، بهداشت، سلامت و محیط زیست و نظریه کمیسیون حقوقی، املاک و قراردادها و نظریه کمیسیون شهرسازی و معماری در خصوص لایحه با موضوع ساماندهی مشاغل نا ایمن، مزاحم و آلاینده شهری نیز مطرح شد که بنا بر پیشنهاد پنج عضو شورای شهر این نظریه برای بررسی بیشتر به کمیسیون های مربوطه ارسال شود.
علاوه بر آن در این جلسه نیز نظریه کمیسیون برنامه، بودجه، فناوری اطلاعات و منابع انسانی و نظریه کمیسیون شهرسازی و معماری و نظریه کمیسیون ویژه مناطق پیرامونی و کم برخودار در خصوص موضوع بازنگری در نحوه محاسبه حقوقات کاربری بهداشتی، درمانی، ورزشی، آموزشی در حوزه های ۴ و ۵ درآمدی نیز مطرح شد که بنا بر تصمیم اعضای شورای شهر این طرح نیازمند مطالعات و بررسی های بیشتری است.

در آخرین دستورکار این جلسه به نظریه در حکم طرح کمیسیون مشترک برنامه، بودجه، فناوری اطلاعات و منابع انسانی- شهرسازی و معماری، حقوقی، املاک و قراردادها با موضوع محاسبه ارزش معاملاتی ساختمان پرداخته شد که در نهایت این دستور کار با ۱۱ رای مثبت تصویب شد.

غزاله شهیدی

لینک اصل خبر در سایت شهرداری مشهد

    منبع خبر

    شهرداری مشهد

    شهرداری مشهد

    شهرداری مشهد یک شهرداری در شهر مشهد می باشد

      نظرات