ارائه خدمات الکترونیکی بخش آب استان با فعال نمودن سیستم ساماب در...

رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت آب منطقه ای اردبیل از ارائه خدمات الکترونیکی بخش آب استان با فعال نمودن سیستم ساماب در 40 دفتر پیشخوان دولت در سطح استان خبر داد.

مهندس عباس جنگی مرنی امروز دوشنبه سیزدهم مرداد در جلسه ویدئو کنفرانس بررسی عملکرد پروژه هوشمند سازی بخش اب ساماب که با حضور مدیرعامل شرکت منابع آب ایران برگزار شد، گفت: با راه اندازی سیستم ساماب و ارائه خدمات الکترونیکی به مردم از طریق فعال نمودن 40 دفتر پیشخوان دولت در سطح استان، مراجعات ارباب رجوع و مشترکین به ستاد و ادارات شهرستانها به حداقل رسیده است.

وی افزود: خدمت رسانی الکترونیکی در قالب سیستم ساماب بصورت مطلوب بر اساس فرایندهای مصوب ارسالی در بخش آب زیرزمینی و مشترکین آب سطحی در حال انجام می باشد.

مهندس جنگی مرنی تصریح کرد: شرکت آب منطقه ای اردبیل در نظر دارد در برنامه آتی خود کلیه خدمات را بصورت الکترونیکی در جهت تکریم ارباب رجوع و خدمت رسانی از راه دور و شفاف سازی در بخش آب تا پایان سال ۹۹ عملیاتی نماید .

وی با قدردانی از همراهی و همکاری مردم شریف استان با شرکت آب منطقه ای اردبیل در راستای راه اندازی سیستم ساماب اظهار داشت: ارائه خدمات الکترونیکی بخش آب در سایه همکاری مردم محقق می شود.

لینک اصل خبر در سایت شركت آب منطقه‌ای اردبیل

    منبع خبر

    شركت آب منطقه‌ای اردبیل

    شركت آب منطقه‌ای اردبیل یک سازمان دولتی می باشد

      نظرات