مدیر حوزه شهردار، مدیر ارتباطات و امور بین الملل، قائم‌ مقام اتاق فکر با مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی دیدار کردند

مدیر حوزه شهردار، مدیر ارتباطات و امور بین الملل، قائم‌ مقام اتاق فکر با مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی دیدار کردند

مدیر حوزه شهردار، مدیر ارتباطات و امور بین الملل، قائم‌ مقام اتاق فکر و ستاد صیانت اداری و مبارزه با فساد شهردار ارومیه صبح امروز با مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی شهرداری دیدار کردند.

به گزارش مدیریت ارتباطات و اموربین الملل شهرداری ارومیه، در جریان حضور غلامرضا حافظی، علی اصغر احمدزاده و سیدحامد طباطبایی در باشگاه، پیمان رضایی گزارشی از آخرین روند آماده‌سازی تیم والیبال لیگ برتری، مقدمات حضور تیم دسته اولی، استعدادیابی و برنامه‌های تدارک دیده شده برای افتخارآفرینی این تیمها در سطح اول ورزش کشور ارائه کرد.

تیم ارزیابی عملکرد حوزه دفتر شهردار ارومیه همچنین با اشاره به در پیش بودن روز خبرنگار گزارشی از برنامه های باشگاه در این خصوص درخواست و بر تعامل این مجموعه و حوزه ارتباطات شهرداری در جهت برگزاری مطلوب و در خورشان روز خبرنگار، با رعایت پروتکل‌های بهداشتی پیشگیری از کرونا تاکید کردند.

گفتنی است؛ حافظی مدیر حوزه شهردار، احمدزاده مدیر ارتباطات و امور بین الملل و طباطبایی قائم مقام اتاق فکر و ستاد صیانت اداری و مبارزه با فساد شهرداری ارومیه با حضور در باشگاه فرهنگی ورزشی شهرداری ارومیه انتصاب حامد عطائی به سمت قائم مقام این باشگاه را به وی تبریک گفته و برای او آرزوی موفقیت کردند.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری ارومیه

    منبع خبر

    شهرداری ارومیه

    شهرداری ارومیه

    شهرداری ارومیه یک شهرداری در شهر ارومیه می باشد

      نظرات